eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaEkonomiczne obroty silnika › Re: Ekonomiczne obroty silnika
  • Data: 2009-04-27 08:34:49
    Temat: Re: Ekonomiczne obroty silnika
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sun, 26 Apr 2009 11:42:25 +0000 (UTC), WM wrote:
    >J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):
    >> http://www081.thinkquest.dk/physics1.htm
    >>
    >> Wez jeszcze pod uwage ze to tylko sprawnosc silnika [tego jednego].
    >> Opory ruchu rosna wraz z predkoscia.
    >>
    >Pojazd jadąc w ustabilizowanych warunkach ze stałą prędkością potrzebuje
    >stałej mocy.

    >Twój wykres zawiera jedną krzywą stałej mocy = 13kW (~100km/h) ,
    >która nie przechodzi przez minimum zużycia paliwa.
    >Ktoś dorysował słabo ołówkiem krzywą (wyższej) stałej mocy,
    >która przechodzi przez obszar minimum.
    >Ta ołówkowa krzywa (wyższej) stałej mocy odpowiada prędkości jazdy z jakąś
    >stałą wyższą prędkością niż 100km/h.

    Tylko wez pod uwage ze zeby jechac 150 potrzeba znacznie wiekszej mocy
    niz zeby jechac 100. I cala ekonomie diabli biora, chyba ze czas tez
    kosztuje.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: