eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaEkonomiczne obroty silnikaRe: Ekonomiczne obroty silnika
  • Data: 2009-04-26 08:04:24
    Temat: Re: Ekonomiczne obroty silnika
    Od: "WM " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    PeJot ( home) <P...@o...pl> napisał(a):

    > PH pisze:
    > >
    > >
    > > Niestety takie wykresy (na dany silnik) nie są dostępne dla zwykłych
    > > śmiertelników. Ale widać z tego np. po co jest 6sty bieg:)
    >
    > A z dostępnych charakterystyk M(n) nic nie da się odczytać ? Czy minimum
    > zużycia paliwa nie jest zbliżone do maksimum momentu ?
    >
    >

    www.ptnss.pl/images/ss2004-02/Numer-2004-02-all-low-
    res.pdf
    Na stronie 53 na rys.5 jest charakterystyka uniwersalna silnika
    z naniesionymi przebiegami oporów ruchu przy jeździe na III,IV i V biegu.

    Na III biegu minimum zużycia paliwa ok.500g/(kW*s) jest przy 560 rad/s
    Na IV biegu minimum zużycia paliwa ok.320g/(kW*s) jest przy 570 rad/s
    Na V biegu minimum zużycia paliwa ok.280g/(kW*s) jest przy 470 rad/s

    Słaba rozdzielczość wykresów, dlatego trudno było odczytać ze 100%
    dokładnością.
    Używają tego samego oznaczenia Ge na różne wielkości, czym mnie skubańce
    wprowadzili w błąd bo w tabeli 1 jest co innego niż na rys.6.

    WM


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: