    Date: Thu, 27 Oct 2011 10:18:03 +0200
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: EEPROM w Smart 1250 sprawa pilna

    On 2011-10-26 23:09, 4CX250 wrote:
    > Potrzebuję zawartość EEPROM 93C46 z UPSa Smart UPS 1250.
    > Chodzi o ten model. http://www.youtube.com/watch?v=sH0YeuqniCw
    > Podczas kalibracji coś nie poszło jak należy i się cały wykasował, w efekcie
    > UPS twierdzi między innymi że pracuje w wersji 110V. brak danych producenta,
    > numerów seryjnych itepe. Wszystko poszło się ....
    >
    > Marek

    Jeśli sobie nie poradziłeś, to wieczorem mogę podjechać do magazynu i
    dorwać się do dokładnie takiej sztuki, która wprawdzie stoi bez
    akumulatorów, ale pewnie jakieś 12V 7Ah (zamiast 17Ah) dam radę na
    chwilę podłączyć.

    Tylko najlepiej opisz (jak blondynce) co mam temu UPS-owi zrobić, żeby
    zrucił zawartość eeprom w postaci z której będziesz potrafił skorzystać.

    Możesz przyjąć, że kabel szeregowy do APC mam. Jakiś serwer z apcupsd
    też się znajdzie.

    Piotrek