    From: "Szczepan Bialek" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.sci.fizyka
    <4fb270df$0$26696$65785112@news.neostrada.pl> <op.wec69wu11cvm6g@lap>
    <j...@p...onet.pl> <4fb36c6a$1@news.home.net.pl>
    <j...@p...onet.pl> <4fb4f7a1$1@news.home.net.pl>
    <j...@p...onet.pl> <4fb5f883$1@news.home.net.pl>
    <4fb607d6$1@news.home.net.pl> <jp5bb7$soi$1@inews.gazeta.pl>
    <4fb67430$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    <jp5sqt$vn6$1@node1.news.atman.pl>
    <4fb67ea4$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <j...@p...onet.pl>
    <4fb74b15$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
    <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Dzwonek elektrostatyczny
    Date: Sat, 19 May 2012 17:53:13 +0200

    news:jp7jfo.2gs.0@poczta.onet.pl...
    > "Szczepan Bialek" <s...@w...pl> wrote in message

    > Ale tutaj nie ma nic do obalania - napisz lepiej czego nie rozumiesz,
    > chętnie Ci wyjaśnię. To, że o ujemnym biegunie zasilania często
    > "mówi się" ground nie znaczy że to jest uziemienie... Czego nie rozumiesz?
    >
    > Naczytałeś się dużo niezwiązanych ze sobą tekstów i zrobił Ci się
    > totalny mętlik w głowie... To są blaski i cienie samokształcenia się
    > bez nadzoru kogoś mądrego jak nauczyciel. Krzywdę sobie zrobiłeś
    > i straciłeś kupę czasu a praktycznej wartości nie ma to nic a nic bo
> [...]

    To co napisales dotyczy studenta ktory
    "Naczytałeś się dużo niezwiązanych ze sobą tekstów i zrobił Ci się
    totalny mętlik w głowie". W programie nauczania sa oddzielne niezwiazane ze
    soba rozdzialy.

    Jak ocenic Twoj wpis; " I wiedzą też, że niepodłączony do uziemienia chassis
    nie będzie działać
    jak uziemienie...".
    S*