  • Data: 2011-02-19 19:21:51
    Temat: Re: Dzisiejszy wypadek na Puławskiej
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-19 16:04, to pisze:
    > http://tiny.pl/hcz8m
    >
    > "Do wypadku doszło ok. godz. 6.50na ul. Puławskiej, na drodze do
    > Piaseczna, w okolicy stacji benzynowej Lukoil. Samochód wpadł w poślizg i
    > uderzył w latarnię, a potem w drzewo. Zginęły dwie osoby - kierowca i
    > pasażerka - młoda kobieta."
    >
    > Co trzeba zrobić, żeby na prostej, równej, pustej trzypasmówce przywalić
    > w drzewo?

    Wystarczy zapierniczać 160km/h bez wyobraźni po śliskiej nawierzchni.
    Oczywiście znów J.F. albo Jerzu znów mi napiszą, by niemożliwe było,
    bym tak często widywał śmiertelne wypadki na trasach, którymi się
    poruszam. Oczywiście znów będą dyskusje, że zatrzymany licznik na
    154km/h nie pokazywał prędkości przy uderzeniu i oczywiście pewnie
    jak zwykle znajdą się osoby, które będą twierdzić, że to nie prędkość
    była przyczyną tragedii.

    Tu macie więcej:
    http://www.zyciewarszawy.pl/artykul/284828,569674.ht
    ml
    http://www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,roztrzaskal-sie
    -na-slupie-dwie-osoby-nie-zyja,74314.html

    Osobiście dziękuję za takie atrakcje, niestety mam to zezowate
    szczęście, że znów na coś takiego trafiłem osobiście.