eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDrop resistor › Re: Drop resistor
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: Robson <r...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Drop resistor
    Date: Wed, 15 May 2013 07:35:05 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <kmv7bq$eci$1@mx1.internetia.pl>
    References: <kmuar1$hdu$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.233.192.4
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1368596666 14738 62.233.192.4 (15 May 2013 05:44:26 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 May 2013 05:44:26 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <kmuar1$hdu$1@node1.news.atman.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130328 Thunderbird/17.0.5
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2492133
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-05-14 23:37, Marek pisze:
    > Jest sobie taki dynks, co się z angielska nazywa "drop resistor". Z
    > tego, co się orientuję, ma on wpływ na działanie jakiegoś elektrozaworu
    > sterującego ciśnieniem w ASB. I tu pytanie raczej do znawców tematu, a
    > nie teoretyków - czy niewłaściwe parametry pracy tego rezystora mogą być
    > przyczyną szarpania podczas zmiany biegów? U mnie to szarpanie
    > szczególnie odczuwalne jest przy redukcji i objawia się po przejechaniu
    > jakiegoś dystansu, co mogłoby wskazywać na zmiany temperaturowe.
    >
    > Pozdrawiam
    > Marek

    Z tego co wiem, drop resistor instalują tjuningowcy spod znaku
    "czipowania rezystorem czujnika temperatury". Rezystor ten wpięty w
    obwód elektrozaworu "line pressure" wymusza na skrzyni zmiany biegów
    przy maksymalnym ciśnieniu liniowym. Normalnie ciśnienie to jest
    znacznie mniejsze i modulowane. Maksymalne ciśnienie liniowe jest w
    skrzyni np. w trybie awaryjnym.
    Czyli prosty i w miarę szybki sposób na zarżnięcie skrzyni.
    Co do twoich objawów pracy skrzyni, nie licz na to, że bez poznania
    marki, modelu, silnika i rocznika samochodu, bez jazdy próbnej z
    podpiętym skanerem nikt ci sensownej diagnozy nie postawi.

    R

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: