-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.178-217-141-33
.multinet24.pl!not-for-mail
From: Mirek <m...@n...dev>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Domofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?
Date: Tue, 27 Aug 2024 19:31:28 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <val2hg$sph$1@news.chmurka.net>
References: <v8tolf$btu$1@news.chmurka.net> <v8v4kj$eir$1@news.chmurka.net>
<v8vfsc$o0v$1@news.chmurka.net> <v902o8$cs6$1@news.chmurka.net>
<v90a0j$ls7$1@news.chmurka.net>
<1...@4...net>
<v94llf$vit$1@news.chmurka.net> <v9c90k$35q7j$1@dont-email.me>
<v9f66t$9v9$1@news.chmurka.net> <va1bnt$397d3$1@dont-email.me>
<va1ie7$1gr$1@news.chmurka.net> <va2m8i$3fnbc$1@dont-email.me>
<va4lhk$r5o$1@news.chmurka.net> <va6kg0$ahjr$1@dont-email.me>
<va722s$1t2$1@news.chmurka.net> <va929c$pjvm$1@dont-email.me>
<va98bl$tqr$1@news.chmurka.net> <vaej6q$1pio5$1@dont-email.me>
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Tue, 27 Aug 2024 17:31:28 -0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Mirek";
posting-host="178-217-141-33.multinet24.pl:178.217.141.33";
logging-data="29489";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla Thunderbird
Cancel-Lock: sha1:A9A5vU4mA+XiGlq13BGW+9JNcjE=
sha256:CL7HPLDZb2FC+k9vBeFpxX1QBtwEz7oO/I2vftu+trs=
sha1:IUSar18fjAV5HEyv2DOy3qakE6E=
sha256:1oNfm5Noq5JtfQ/9mN/AX1n7lNQ8kSB1SuDOo0TlLmU=
Content-Language: pl
In-Reply-To: <vaej6q$1pio5$1@dont-email.me>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:793718
[ ukryj nagłówki ]On 25.08.2024 08:32, ddddddddddd wrote:
> i teraz jako instalator: przestał ci działać panel wejściowy.
> Sprzedawca/producent (po 3h wiszenia na telefonie, bo jak nie dzwonisz
> do nich co tydzień, to nie pokierują cię bezpośrednio do kogoś kto się
> zna na rzeczy, więc przechodzisz przez 'technical support' który pyta
> czy wpiąłeś wtyczkę do kontaktu i dopiero po przejściu wszystkich kroków
> przełącza cię do 'advanced technical support' gdzie są kompetentni
> ludze, a nie zwykłe call center) mówi 'podeślij, sprawdzimy' ogarniasz
> wysyłkę, sprawy celne, wysyłkę zwrotną. Okazuje się że to 'intermittent
> fault' i serwis go nie wykrył, bo problem przez 2 dni testowania się nie
> pojawił. Ogarniasz procedurę ponownie. Wreszcie naprawiają.
Ale dokładnie to przerabiałem z polskim producentem. Do tego w ogóle nie
naprawili a wracał do serwisu ze trzy razy.
--
Mirek
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dławik CM
- JDG i utylizacja sprzetu
- Identyfikacja układ SO8 w sterowniku migających światełek choinkowych
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
- LIR2032 a ML2032
- SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- olej psuje?
- Internet w lesie - Starlink
- Opis produktu z Aliexpress
- No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800
- karta parkingowa
- Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- I3C
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO