-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.178-217-141-33
.multinet24.pl!not-for-mail
From: Mirek <m...@n...dev>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Domofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?
Date: Tue, 27 Aug 2024 19:31:28 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <val2hg$sph$1@news.chmurka.net>
References: <v8tolf$btu$1@news.chmurka.net> <v8v4kj$eir$1@news.chmurka.net>
<v8vfsc$o0v$1@news.chmurka.net> <v902o8$cs6$1@news.chmurka.net>
<v90a0j$ls7$1@news.chmurka.net>
<1...@4...net>
<v94llf$vit$1@news.chmurka.net> <v9c90k$35q7j$1@dont-email.me>
<v9f66t$9v9$1@news.chmurka.net> <va1bnt$397d3$1@dont-email.me>
<va1ie7$1gr$1@news.chmurka.net> <va2m8i$3fnbc$1@dont-email.me>
<va4lhk$r5o$1@news.chmurka.net> <va6kg0$ahjr$1@dont-email.me>
<va722s$1t2$1@news.chmurka.net> <va929c$pjvm$1@dont-email.me>
<va98bl$tqr$1@news.chmurka.net> <vaej6q$1pio5$1@dont-email.me>
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Tue, 27 Aug 2024 17:31:28 -0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Mirek";
posting-host="178-217-141-33.multinet24.pl:178.217.141.33";
logging-data="29489";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla Thunderbird
Cancel-Lock: sha1:A9A5vU4mA+XiGlq13BGW+9JNcjE=
sha256:CL7HPLDZb2FC+k9vBeFpxX1QBtwEz7oO/I2vftu+trs=
sha1:IUSar18fjAV5HEyv2DOy3qakE6E=
sha256:1oNfm5Noq5JtfQ/9mN/AX1n7lNQ8kSB1SuDOo0TlLmU=
Content-Language: pl
In-Reply-To: <vaej6q$1pio5$1@dont-email.me>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:793718
[ ukryj nagłówki ]On 25.08.2024 08:32, ddddddddddd wrote:
> i teraz jako instalator: przestał ci działać panel wejściowy.
> Sprzedawca/producent (po 3h wiszenia na telefonie, bo jak nie dzwonisz
> do nich co tydzień, to nie pokierują cię bezpośrednio do kogoś kto się
> zna na rzeczy, więc przechodzisz przez 'technical support' który pyta
> czy wpiąłeś wtyczkę do kontaktu i dopiero po przejściu wszystkich kroków
> przełącza cię do 'advanced technical support' gdzie są kompetentni
> ludze, a nie zwykłe call center) mówi 'podeślij, sprawdzimy' ogarniasz
> wysyłkę, sprawy celne, wysyłkę zwrotną. Okazuje się że to 'intermittent
> fault' i serwis go nie wykrył, bo problem przez 2 dni testowania się nie
> pojawił. Ogarniasz procedurę ponownie. Wreszcie naprawiają.
Ale dokładnie to przerabiałem z polskim producentem. Do tego w ogóle nie
naprawili a wracał do serwisu ze trzy razy.
--
Mirek
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- jak szybko plynie prad
- Płytki Milkv-Duo
- Światłowód między budynkami
- POtrzebny bufor 3.3<>5V, jedonkieruowy, trójstanowy, wąski
- retro
- Bezprzewodowe polączenie Windows z projektorem
- rozklejanie obudowy
- Prośba o identyfikację komponentu
- Smart gniazdko straciło na zasięgu wifi?
- Smart gniazdko straciło zasięg wifi?
- nurtuje mnie
- dziwna sprawa...
- Laptop MSI się nie uruchamia.
- Dobra listwa LED (CRI 90-95, bez migotania)
- masowe programowanie AVR
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=