eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDomofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?Re: Domofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.178-217-141-33
    .multinet24.pl!not-for-mail
    From: Mirek <m...@n...dev>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Domofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?
    Date: Tue, 27 Aug 2024 19:31:28 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <val2hg$sph$1@news.chmurka.net>
    References: <v8tolf$btu$1@news.chmurka.net> <v8v4kj$eir$1@news.chmurka.net>
    <v8vfsc$o0v$1@news.chmurka.net> <v902o8$cs6$1@news.chmurka.net>
    <v90a0j$ls7$1@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <v94llf$vit$1@news.chmurka.net> <v9c90k$35q7j$1@dont-email.me>
    <v9f66t$9v9$1@news.chmurka.net> <va1bnt$397d3$1@dont-email.me>
    <va1ie7$1gr$1@news.chmurka.net> <va2m8i$3fnbc$1@dont-email.me>
    <va4lhk$r5o$1@news.chmurka.net> <va6kg0$ahjr$1@dont-email.me>
    <va722s$1t2$1@news.chmurka.net> <va929c$pjvm$1@dont-email.me>
    <va98bl$tqr$1@news.chmurka.net> <vaej6q$1pio5$1@dont-email.me>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 27 Aug 2024 17:31:28 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Mirek";
    posting-host="178-217-141-33.multinet24.pl:178.217.141.33";
    logging-data="29489";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:A9A5vU4mA+XiGlq13BGW+9JNcjE=
    sha256:CL7HPLDZb2FC+k9vBeFpxX1QBtwEz7oO/I2vftu+trs=
    sha1:IUSar18fjAV5HEyv2DOy3qakE6E=
    sha256:1oNfm5Noq5JtfQ/9mN/AX1n7lNQ8kSB1SuDOo0TlLmU=
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <vaej6q$1pio5$1@dont-email.me>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:793718
    [ ukryj nagłówki ]

    On 25.08.2024 08:32, ddddddddddd wrote:

    > i teraz jako instalator: przestał ci działać panel wejściowy.
    > Sprzedawca/producent (po 3h wiszenia na telefonie, bo jak nie dzwonisz
    > do nich co tydzień, to nie pokierują cię bezpośrednio do kogoś kto się
    > zna na rzeczy, więc przechodzisz przez 'technical support' który pyta
    > czy wpiąłeś wtyczkę do kontaktu i dopiero po przejściu wszystkich kroków
    > przełącza cię do 'advanced technical support' gdzie są kompetentni
    > ludze, a nie zwykłe call center)  mówi 'podeślij, sprawdzimy' ogarniasz
    > wysyłkę, sprawy celne, wysyłkę zwrotną. Okazuje się że to 'intermittent
    > fault' i serwis go nie wykrył, bo problem przez 2 dni testowania się nie
    > pojawił. Ogarniasz procedurę ponownie. Wreszcie naprawiają.

    Ale dokładnie to przerabiałem z polskim producentem. Do tego w ogóle nie
    naprawili a wracał do serwisu ze trzy razy.


    --
    Mirek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: