-
Data: 2024-08-26 19:15:44
Temat: Re: Domofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?
Od: ddddddddddd <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 25/08/2024 17:01, io wrote:
>>> Czy ja wiem ... jest firma z produktem to serwis zapewnia i nie
>>> znikną tak szybko. Zapewne największym problemem jest, że akurat tego
>>> instalator nie sprawdził więc woli zainstalować to samo g..o co
>>> zwykle. No ale było o tym, by jednak zmienić na coś lepszego.
>>
>>
>> i teraz jako instalator: przestał ci działać panel wejściowy.
>> Sprzedawca/producent (po 3h wiszenia na telefonie, bo jak nie dzwonisz
>> do nich co tydzień, to nie pokierują cię bezpośrednio do kogoś kto się
>> zna na rzeczy, więc przechodzisz przez 'technical support' który pyta
>> czy wpiąłeś wtyczkę do kontaktu i dopiero po przejściu wszystkich
>> kroków przełącza cię do 'advanced technical support' gdzie są
>> kompetentni ludze, a nie zwykłe call center) mówi 'podeślij,
>> sprawdzimy' ogarniasz wysyłkę, sprawy celne, wysyłkę zwrotną. Okazuje
>> się że to 'intermittent fault' i serwis go nie wykrył, bo problem
>> przez 2 dni testowania się nie pojawił. Ogarniasz procedurę ponownie.
>> Wreszcie naprawiają. Po 2 miesiącach klient ma działający domofon, a
>> ty w czasie poświęconym na ogarnianie tego tematu zainstalowałbyś dwa
>> inne. Albo musisz skasować klienta krocie za instalacje żeby pokryć
>> takie koszty, albo kasować go za gwarancyjne naprawy serwisowe,
>> inaczej to kompletnie nie ma sensu. W żadnym wypadku klient nie będzie
>> zadowolony (chyba że sam sobie zażyczy dokładnie tego modelu, wtedy
>> będzie miał pretensje tylko do siebie)
>> Widać że z własną działalnością nie miałeś do czynienia.
>
> Ty nie miałeś. Jak klient chce płacić za ten to na ..u mam mu wciskać inny.
to przecież napisałem - jeśli klient wskaże konkretny model to mógłbym
go zainstalować, ale w życiu bym sam go nie zasugerował jeśli nie miałby
supportu w mojej okolicy (nie dla pojedynczego klienta)
--
Pozdrawiam
Lukasz
Następne wpisy z tego wątku
- 27.08.24 19:31 Mirek
- 27.08.24 19:31 io
- 28.08.24 15:17 Janusz
- 29.08.24 19:40 Krystek
- 29.08.24 20:12 Mirek
Najnowsze wątki z tej grupy
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
- Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- ale zawziętość i cierpliwość
- Chiński elektrolizer tester wody
Najnowsze wątki
- 2025-01-06 Jeździ, skręca, hamuje
- 2025-01-06 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-06 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Zielona GĂłra => Konsultant WdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-01-06 Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- 2025-01-06 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-06 Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- 2025-01-06 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-06 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-06 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-06 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-06 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-06 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-06 śnieg