eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDomofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?Re: Domofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?
  • Data: 2024-08-27 19:31:41
    Temat: Re: Domofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.08.2024 o 19:15, ddddddddddd pisze:

    > to przecież napisałem - jeśli klient wskaże konkretny model to mógłbym
    > go zainstalować, ale w życiu bym sam go nie zasugerował jeśli nie miałby
    > supportu w mojej okolicy (nie dla pojedynczego klienta)

    Ale kto prosi o sugestie dla instalatora?! Weź zajrzyj na pierwszy
    artykuł. Ktoś stwierdził, że dobrze byłoby zrobić lepszy domofon skoro i
    tak trzeba stary naprawić. To chyba tylko bardziej świadomy użytkownik.
    Może nawet dobrze, że piszesz o konsekwencjach swobodnego wyboru, ale to
    przecież nie jest przesądzone, że nie ma domofonu, który miałby fajne
    cechy i miał lokalne wsparcie. Choć nie sądzę by było ilościowo było
    takie wsparcie jak kiedyś w epoce masowego instalowania, ale może za to
    jakościowo jest lepsze. A może wcale nie jest lepsze, może amatoszczyzna
    jaką da się od ręki wymyśleć byłaby lepsza. U mnie domofon trzyma się,
    więc nie zanosi się by ktoś go chciał modernizować. Choć w piwnicy mi
    zmodernizowali oświetlenie tak, że już go nie mam w boksie a tylko na
    korytarzu, takie regres mentalny oparty o biznes. Akurat sobie
    wymyśliłem by w piwnicy zainstalować moduł wykrywający otwarcie drzwi
    taki trochę do eksperymentowania z LoRa. No i guzik z pętelką, nie będę
    przecież łamał wielkiej myśli biznesmena co to zarobił na tej
    modernizacji kosztem użytkowników, którzy mieli oświertlenie w boksach.
    Mogę sobie baterię tam dać do samego wysyłania otwarcia, ale chciałem
    nieco dłużej nadawać 'ku chwale' innych urządzeń. No ale nie da się. I
    Ty jak tak piszesz to też wyjdzie, że najbardziej g..y domofon zostanie
    chyba, że instalator akurat rozpoznał coś lepszego, czyli nasze
    rozważania nie mają jakiegokolwiek znaczenia.