  • Data: 2014-10-05 08:17:07
    Temat: Re: Dodatkowy wniosek
    Od: "Mania" <...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mogę nagrywać na dysk komputera.
    Dodam jeszcze (może komuś się przyda), że w układzie
    dekoder -> adapter Scart -> wejście Video na kartę TV
    jest pewne ograniczenie.
    Przy rozwiązaniu: odgałęzienie kabla TV kablowej ->
    karta TV, w sofcie karty TV jako źródło wybierałam "TV"
    i w związku z tym programując nagrywanie mogłam wybrać
    do nagrywania dowolny kanał z listy.
    Teraz, przy rozwiązaniu: dekoder -> adapter Scart ->
    wejście Video na kartę TV , na sofcie karty TV jako
    źródło muszę wybrać nie "TV", ale "Composite", co
    powoduje że wybór kanału odbywa się tylko przez wybór
    na dekoderze. Zatem chcąc zaprogramować nagrywanie
    np. na noc, muszę pozostawić na dekoderze wybór kanału
    z jakiego ma nastąpić nagrywanie, a w sofcie karty TV,
    konkretnie w Schedulerze, ustawić tylko czas i format
    nagrania (np. MPEG 2). Ograniczenie jest takie, że teraz
    nie mogę zaprogramować np. na noc nagranie od godz.1.00
    do 2.00 kanału X, a od godz. 3.00 kanału Y. Musiałabym
    pomiędzy tymi nagraniami zmienić wybór kanału na dekoderze.
    Jednak nagrywanie więcej niż z jednego kanału w ciągu
    tej samej nocy zdarza mi się arcy rzadko, więc to nie jest
    wielki problem. W ogóle nie nagrywam zbyt często. Chcę
    mieć po prostu taką możliwość żeby nagrać coś i zachować
    na płycie DVD.
    Wynika jednak z tego również i to, że po zakupie telewizora
    będę mogła nagrywać tylko ten sam kanał, który będę oglądała
    na telewizorze, bo wybór kanału dla HDMI i Scart jest wspólny.
    O ile w ogóle te dwa sygnały będę mogła odbierać równocześnie
    (HDMI na telewizorze, analogowy na karcie TV).
    To będę mogła sprawdzić dopiero po podłączeniu telewizora,
    za jakiś czas.

    Pozdrawiam
    Mania