  • Data: 2011-09-02 07:18:43
    Temat: Re: Dlaczego w branży rozrywkowej najsłabiej płacą?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Jarzabek pisze:

    > Paweł Kierski zapewne uważa, że to przez niedobrą izbę lekarską, która
    > ogranicza ci dostęp do zawodu. Ja osobiście nie mam nic przeciwko
    > obecnemu stanowi rzeczy, nawet wolę, żebyś mnie przypadkiem nie
    > leczył, niż żebym miał się z tobą procesować o odszkodowanie z tego
    > powodu (lub moi spadkobiercy).

    Jest problem taki, że teraz ciężko się procesować, mimo ewidentnych
    błędów wielu lekarzy. Właśnie dlatego, że ta "izba" go chroni. A jak
    znalazł się lekarz, który pomagał ludziom poszkodowanym przez lekarzy
    robiących ewidentne błędy lekarskie izba próbowała go za to ukarać.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl