  • Data: 2011-09-03 07:45:24
    Temat: Re: Dlaczego w branży rozrywkowej najsłabiej płacą?
    Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem... zawsze miałem oferty za 3 razy więcej niż mnie zadowala i to

    > w różnych branżach, nie tylko jako programista gier - ale z reguły nic nie

    > dochodziło do skutku głównie dlatego że mam słaby angielski. Pierwszy

    > raz się spotykam z opiniami że zarobki programistów gier są nędzne.

    > Usiłuję sobie przypomnieć co spowodowało że zagrałem kilka razy w

    > Tibię. Niby masz rację, zagrałem dlatego że koleżanka mnie namówiła. Ale

    > namówiła mnie w jaki sposób? Ano w taki pod wpływem jakiego marketingu

    > była. Ona nie miała bladego pojęciach o technicznych aspektach

> [...]

    nie gralem ani w tibie ani w wowa, a pogralbym,
    jak najbardziej - podejrzewam ze obie gry spodobalyby
    mi sie

    moze za rok - poki co nie dorobilem sie ani
    dosc mocnego kompa ani stalego lacza

    z braku sprzetu do grania moge poswiecac zainteresowanie
    grami przy obmyslaniu troche jak je kodowac itp

    teraz zasadniczo z wolna wiecej czasu moglbym
    poswiecac na temat 'robienia wymyslania gier' niz
    na temat 'czystego programowania'