eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje › Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
  • Data: 2024-05-19 14:59:45
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Komuś z nas na pewno coś się wydaje.
    > Tyle że ja miałem auta z wszystkimi rodzajami napędu, więc jestem
    > w stanie porównać, a Ty? ;-)

    Oczywiscie ze nie.
    I naprawde na podstawie tego zarzutu chcesz wyciagnac wniosek ze nie
    potrafie ocenic czy auto elektryczne jest dla mnie odpowiednie czy nie?

    Jak rozumiem, lubisz seks analny z mezczyznami? ;-)

    > Niby dlaczego auta firmowe nie miałyby podlegać podobnym zasadom?
    > Wydaje Ci się, że wszystkie robią po 100 kkm miesięcznie?

    100kkm miesiecznie? Zadne tyle nie robi.
    Wiekszosc zapewne robi maks 40kkm rocznie.
    Odnosiłem sie do tego ze jest ogromna grupa która kupuje auta nowe a
    jednak wybiera spalinowe. Ewentualnie hybrydy.
    Dlaczego nie elektryki? Sami głupcy?

    > Nieprawda.
    > Tylko tych którzy swoje auta mają w d..., więc nie zastanawiali
    > się nad garażem dla nich.
    > Ale oni i tak bev nie kupią, bo za młode.

    Czyli mam racje - wyciałes. Tyle ze znalazłes sobie do tego alibi.

    > Reszta gniazdka ma albo może mieć.

    Na siłe? W garazach? Pewnie sie da ale tanio nie bedzie.
    A ty mowiłes odarmowym ładowaniu...

    > Bo ponieważ?
    > Już wiele firm ma swoje ładowarki, jak szef światły i kuma bazę.

    Aha, czyli pracownik ma przyjechac do firmy i ładować sie powiedzmy
    przez 2h po to zaby pojechac w trase zamiast od razu jechac do
    klientów?
    Wow, jakie to optymalne.
    I to wszystko ma byc uzasadnione kosztowo? Pamietasz ze jeszcze całkiem
    niedawno firmy płaciły po 4zł za kwh?

    Naprawde martwi mnie to ze potrafisz tak mocno zamknac oczy ze nawet
    burza piaskowa sie nie przedostanie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji