eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje › Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
  • Data: 2024-05-26 13:59:45
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Nie, o tym nie było mowy.
    > Przecież nikt nie mówi że ładowanie elektryka będzie zawsze za
    > darmo - sam to sobie dopowiedziałeś.

    Ty pisałes o ładowaniu za darmo. Nie chce mi sie szukac i brnac w
    polsłowka, najpierw piszesz jedno potem drugie. Jak u polityków.

    > Chodziło o wygodne i tańsze ładowanie, niż lanie paliwa do baku w
    > ice.

    Nie majac darmowego ładowania, to czy elektryk jest az tak bardzo
    tanszy?
    Moje doblo robi 100km za 26zł.
    Ducato robi 100 km za 50zł.
    Ile kosztuje ładowanie elektryka?

    > Nie trzeba.
    > Można kupić używanego.

    > Nie trzeba.
    > Można mieć gniazdko, garaż wynająć, albo mieć własne miejsce
    > postoje i na nim zainstalować gniazdo ładowania (w Warszawie
    > kosztuje to podobnie co w innych częściach kraju).

    Czyli zeby miec tanio trzeba wynajac garaz.
    Obaweiam sie ze sam koszt wynajmu moze przewyzszyc zyski z tanszego
    ładowania.

    > Można mieć też możliwość ładowania w pracy, przy różnych
    > aktywnościach które się uprawia, albo zakupach.

    Ładowania w pracy?
    Kto zapewnia takie udogodnienia i jak to sie rozlicza?

    Czas to tez pieniadz. Coraz drozszy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,