eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje › Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
  • Data: 2024-05-20 07:51:19
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-05-2024 o 14:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Oczywiscie ze nie.

    I wszystko na temat.

    > I naprawde na podstawie tego zarzutu chcesz wyciagnac wniosek ze nie
    > potrafie ocenic czy auto elektryczne jest dla mnie odpowiednie czy nie?

    A czy tematem jest to co, uważasz na dany temat, Ty osobiście?
    Otóż nie.

    > Odnosiłem sie do tego ze jest ogromna grupa która kupuje auta nowe a
    > jednak wybiera spalinowe. Ewentualnie hybrydy.
    > Dlaczego nie elektryki? Sami głupcy?

    Już odpisywałem na to pytanie.
    Cofnij się do początku wątku.

    > Czyli mam racje - wyciałes

    Nie masz.
    Nie mogłem nic wycinać, skoro nigdy nie byli klientami rynku o którym mowa.
    Wycięcie 0 nadal daje 0, nic nie zmienia.

    > Na siłe?

    Nie musi być na siłę.
    Auto można ładować ze zwykłego gniazdka.

    >W garazach? Pewnie sie da ale tanio nie bedzie.
    > A ty mowiłes odarmowym ładowaniu...

    Ale nic nie mówiłem, że bezinwestycyjnym.

    > Aha, czyli pracownik ma przyjechac do firmy i ładować sie powiedzmy
    > przez 2h po to zaby pojechac w trase

    Teraz chcesz na mnie jeszcze organizację pracy przerzucić i z tego
    powodu jakieś pretensje mieć?
    No bez jej.
    HINT: Auto firmowe to firmowe, a nie takie, którym sobie pracownik do
    domu jeździ.

    > I to wszystko ma byc uzasadnione kosztowo? Pamietasz ze jeszcze całkiem
    > niedawno firmy płaciły po 4zł za kwh?

    Już nie płacą - to raz.
    Większość ludzie mieszka w domach - to dwa.