eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje › Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
  • Data: 2024-05-20 08:15:20
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tego rodzaju, czyli informujące czytelników

    Ale to jest Twoje założenie.

    > ze należy się spodziewac problemów?

    Ale skąd to wiedzą, skoro nie mają pojęcia w temacie?
    Podali stanowisko kogoś kto ma?
    Nie?
    No właśnie.....

    Zastanawiałeś się dlaczego tego nie zrobili?

    Po prostu jeden dzban z drugim coś sobie założył co mu się wydaje.
    Wartość informacyjna - zero.

    > Czyli jak jest problem to mają o tym nie pisać

    Nie.
    Mają nie wymyślać problemów, których istnienia nie są w stanie stwierdzić.

    No i przecież podali sami, skąd wzięli temat - wprost od organizacji
    mającej na celu dysktredytowanie bev....
    I wszystko na temat.

    > I dlatego, każdy negatywny aspekt

    Oni nie piszą o żadnych aspektach, tylko o własnych obawach,
    podejrzeniach czy opiniach.

    >istnienia elektryków czyni osoby o tym
    > mówiące j.w.

    Jeśli nie sprawdzą u źródeł, nie porównują alternatyw itd - to tak.

    > Przeciez tam jest na co sie powołują.

    Czyli co?

    > Chyba dość często zakładasz z góry

    Tak - i jak zakładam że ktoś wpisujący się w trend chce się wpisać w
    trend, to zazwyczaj trafiam.
    Na tym polega doświadczenie życiowe i znajomość tematu.

    > W lepszym planowaniu podróży? Mowa o kłopotach z "paliwem" w jakimś
    > regionie Europy.

    W sensie, że informowali, że w CRO w sezonie również z benzyną może być
    kłopot?
    Czy im się "zapomniało"?

    > Rozumiem, ale zdaje się sam potwierdziłeś, że w sezonie może być z tym
    > problem.

    Niezależnie od rodzaju napędu.
    Więc jednostronne przedstawienie tego, to hejt.
    Inicjowany przez podmiot który hejt na bev ma w założeniu.

    > I bdb, widać są potrzebne bardziej niż te dystrybutory. Na co to w sumie
    > wskazuje?

    Że jest dokładnie odwrotnie niż próbują to opisywać opłacane przez lobby
    paliwowe media.

    > Jeśli wszedzie widzisz hejterów i idiotów

    Wszędzie nie.
    Dyskusje na forach/portalach będących w temacie są inspirujące i
    pokazują gdzie faktycznie może być z czymś problem.

    >, a kazde słowo, nawet nie że
    > krytyki, a potencjalnie pomniejszające zalety EV, jest manifestacją
    > spisku lub głupoty

    Zazwyczaj jest.
    Zwłaszcza gdy łatwo można sprawdzić jak jest w realu, ale autor tego nie
    robi.

    > Ci co uczestniczą tu w tej dyskusji.

    Tej w której tutaj uczestniczymy?
    No to może na placach jednej ręki mogę wymienić te osoby.
    Reszta albo hejtuje, albo przynajmniej podważa każde słowo tych co
    wiedzą o czym mówią, a wierzy w każde słowo dowolnego hejtera.

    > Akurat tu nie o dojazdach, a czy są tam rzeczywiste problemy z
    > ładowaniem.

    Nie większe niż z tankowaniem.

    I przecież nikt nie mówił że są, tylko że mogą być.
    Na tym ten hejt polega, że nie opisuje stanu faktycznego, tylko
    wyimaginowany

    > Chyba nie napisał

    No właśnie.

    (nie chce mi się linka odkopywac). Po co niby miał
    > pisac, jeśli informacja miała być ostrzeżeniem dla kierowców bev?

    Ty poważnie piszesz?
    Bo jak twierdziłeś wcześniej, miał być ostrzeżeniem dla kierowców ice......

    Kierowcy bev nie będą (nie powinni) sugerować się tego typu artykułami
    kogoś kto nie ma pojęcia o czym pisze, bo nigdy elektrykiem w Chorwacji
    nie był, ani nawet nie sprawdził tematu wśród tych co byli.
    Bo nic się z takiego babulenia takiego hejtera i tak nie dowie.

    Jak chce takiej wiedzy, to musi zapytać, ale wśród tych którzy jeżdżą
    elektrykami do Chorwacji czy są problemy z ładowaniem, na czym polegają,
    jak duże i kiedy.
    I tak robią.