  • Data: 2009-02-13 13:03:29
    Temat: Re: DS1820
    Od: "Kacper" <e...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ja jak robiłem układ na DS1820 to grzałem go w garnku na wzór tego opisu o
    oleju a potem
    jak potrzebowałem przetestować w minusach to do lodówki.
    Kabelki wystawały z zakmniętych drzwi lodówki na górze było kilka stopni.
    Im niższa półka tym niższa była temp - oczywiste, a na koniec do
    zamrażalnika.
    Pełny przekrój temperatur.

    Rafał