eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF › Re: DPF
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DPF
    Date: Thu, 26 Mar 2015 22:12:44 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 42
    Message-ID: <mf1soh$q4b$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <550bdf4d$0$17772$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <55125de8$0$5880$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 031011182098.warszawa.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1427404369 26763 31.11.182.98 (26 Mar 2015 21:12:49
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 26 Mar 2015 21:12:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.5.0
    In-Reply-To: <55125de8$0$5880$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558539
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2015-03-25 08:04, twistedme wrote:
    > W dniu 2015-03-25 o 06:04, Konfabulator pisze:
    >> A czemu nie pojedziesz na komputer do Opla? Ja się męczyłem z Toyotą,
    >> a cześki też nic nie umiały powiedzieć, tylko kasę brały. W Toyocie
    >> byłem 5 minut, zapłaciłem 120 zł i miałem natychmiastową diagnozę. Co
    >> prawda u mnie brzmiała ona ponad 5000 netto za nowy dpf lub wycięcie,
    >> ale po wycięciu jeżdżę szczęśliwie już 2 lata i zapomniałem o problemach.
    >>
    > Teraz jak już mam wiedzę, co można i trzeba tam sprawdzić na tym kompie,
    > to tak zrobię... Naczytałem się po prostu, że ASO jedyne, co proponują
    > to nowy filtr. Wczoraj nawet dzwoniłem, żeby się dowiedzieć ile
    > dokładnie kosztuje.
    >
    > Niestety 8500... :)
    >
    > Najlepiej facet mówi - no mogę sprawdzić, ale to straszna kasa... Jako
    > pracownik nie mogę panu powiedzieć, co najlepiej z tym zrobić (z takim
    > tonem w głosie: wiesz co mam na myśli, nie? haha).
    >
    > Mówię, no wiem, ale dla spokoju sumienia chciałbym się upewnić na 100%
    > jakie są koszty.

    Wymiana tego filtra to sliska sprawa. Rzecz w tym, ze on sie zuzywa to
    fakt - ale raczej powoli. Jak zaczyna niedomagac to czesto przyczyna
    moze lezec zupelnie gdzie indziej a zapychajacy sie DPF jest tylko
    objawem. Stad wymiana DPF-a w ciemno i liczenie, ze bedzie dobrze moze
    byc slepa uliczka - bo nowy czy zregenerowany DPF dalej bedzie sie
    szybko zapychal - no bo przeciez jego wymiana w gruncie rzeczy nie
    usunela zrodla problemu.

    Oczywiscie wyciecie filtra nadal nie rozwiazuje problemu - filtr sie co
    prawda nie zapycha bo go nie ma ale silnik jak mial jakis mankament tak
    go dalej ma. Stety czy niestety dla wiekszosci uzytkownikow jest
    wystarczajace.
    Z drugiej strony patrzac na zaporowe ceny jesli chcemy wymienic ten
    element oraz ogolna indolencje serwisow w diagnostyce tego typu
    problemow trudno sie dziwic ludziom, ze chca sie pozbyc "problemu" a
    zamiast bujac sie w sposob dokladnie taki jak to opisujesz i jeszcze
    wydawac na to kase.

    --
    mk4

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: