  • Data: 2015-03-27 19:53:20
    Temat: Re: DPF
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .03.2015 o 17:49 twistedme <t...@o...pl> pisze:

    > gdzie nie czytam, to raczej normą jest interwał ok 500 km przy jeździe
    > miejskiej i nawet 3x tyle przy długich trasach.

    To ci sami, którym 2 litrowy diesel pali 6 w mieście i 4 na trasie.
    Ja mam swoje auto od nowości (2.0 HDI), do dzisiaj mam najechane 170kkm.
    Średnia miedzy wypalaniami przy jeździe tylko miejskiej (Wawa) to czasami
    150-200km.
    Przy mieszanej 50/50 - średnia wychodzi 300-380km. Przy samych trasach -
    średnio raz na zbiornik - 600-800km. Nigdy nie było rzadziej niż te 800km.
    Żeby średnia między wypalaniami wyszła te 800km to trzeba jeździć z dwoma
    kapeluszami na łbie, nigdy nie przekraczać 90km/h i przyspieszenie od 0 do
    50km/h mieć na poziomie 2 min.

    TG