  • Data: 2011-05-23 17:01:31
    Temat: Re: [DC] Betonowe bariery
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > [...]
    >
    > Mimo że nie padło "link albo nieważne" ;), pozwolę sobie zapodać:
    >
    > http://www.zm.org.pl/?a=nl_raffi_buspasy
    >
    > Istotny kawałek: >>odporne na przynależno?ci partyjne, immunitety,
    > "dyplomatyczne" numery rejestracyjne i wszelkie inne kolesiostwo<<

    Ładne posumowanie i jakie prawdziwe :)

    > W postaci nieoznak... nieumundorowanych osób z poręczną malutką
    > kamerą w ręku? A ile trzeba? ;)

    Powyższe to najwyżej jako dodatek. Potrzebny jest stały system
    monitoringu i taki też jest w wielu krajach stosowany.

    > W odróżnieniu od np. pomiaru prędkości, mowa o zdarzeniach
    > które mają miejsce przez fakt łatwy do obserwacji i utrwalenia,
    > nie wymagający pomiaru.

    Np. rejestracja wjazdu na skrzyżowanie na czerwonym świetle,
    czy jazdę buspasem, prawoskrętem na wprost...

    > I jeśli kamera powinna być w jakiś sposób "zabezpieczona"
    > poprzez zaplombowanie itede, to wyłącznie z powodu wspomnianego
    > wyżej (zapobiegania "kolesiostwu").

    Może zginąć w całości ;) Z manipulacjami jest gorzej :)

    > Tu się pewnie wszyscy zgadzamy.

    Bardzo być może.