  • Data: 2011-05-24 15:17:15
    Temat: Re: [DC] Betonowe bariery
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Maśląg wrote:

    > Nieistotne, czy wie o czym pisze - pokazał rozwiązania 'siłowe'
    > stosowane na tym praworządnym zachodzie. Ja tam nie zauważyłem
    > błędów merytorycznych czy niezgodności z rzeczywistością w tym
    > materiale.

    Materiał jest naciągany, bo przedstawia rozwiązania możliwe do zastosowaniana
    drogach z prędkością ograniczoną do 30km/h dyskutując o bus-pasach na drodze z
    ograniczeniem do 80km/h.

    > Tak się to tam robi skoro niektórzy nie mają zamiaru
    > przestrzegać prawa. Tak też powinno się robić w Polsce i ukrócić
    > samowolkę.

    BTW. w Warszawie już są miejsca gdzie jest BUS-jezdnia a nie BUS-pas i nie
    widziałem żadnego cwaniaka próbującego tą jezdnią jechać.

    Podobnie bardzo rzadko widzę jakiś "nielegalny" samochód jadący Nowym Światem, a
    jeśli to widać, że raczej niemiejscowy (pewnie go nawigacja prowadzi).

    > Podobnie z parkowaniem - na zakazie, na miejscu dla
    > niepełnosprawnych - laweta i dziękujemy. Na każdej drodze publicznie
    > dostępnej, a nie tylko na publicznych, jak wielu by chciało.

    > Wiedziałam, że jak prawda w oczy kole to trzeba się do czegoś
    > przyczepić - nie napisał "ul. Łazienkowskiej", tylko na Łazienkowskiej.
    > Każdy warszawiak będzie wiedział, że chodzi o Trasę Łazienkowska,
    > a nie o ul. Łazienkowską.

    Każdy warszawiak wie, że na Łazienkowsiej to jest stadion. A o Trasie
    Łazienkowskiej mówi się Trasa Łazienkowska a nie Łazienkowska.

    To oraz pokazywanie rozwiązań dla strefy o ograniczonej prędkości świadczy o
    tym, że autor "dzieła" nie wie o czym pisze, ale wie że sam jest eko, że
    samochody są be, że autobusy to mniejsze zło, że jeszcze lepiej jakby tam zamist
    drogi dla "blachosmrodów" były 2 3-pasowe ścieżki rowerowe, itd., a tu ktoś śmie
    protestować, ktoś zły wykazał, że liczba osób przejeżdżających na godzinę mostem
    spadła a nie, wbrem obietnicom, wzrosła, więc sam napisać coś musi. A że głupio...

    > Niech próbują.

    Jeśli będą chcieli albo skrzyżowanie będzie do d... to spróbują i to z suckesem.
    Tak jak w swoim czasie na Skrzyżowaniu Połczyńskiej i Powstańców Śląskich liczni
    jechali po prostu po chodniku.

    pzdr
    \SK