  • Data: 2011-05-23 16:57:02
    Temat: Re: [DC] Betonowe bariery
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-23 15:51, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Ale co chciałeś przez to powiedzieć? Poza tym, że autor nie wie oczym
    > pisze?

    Nieistotne, czy wie o czym pisze - pokazał rozwiązania 'siłowe'
    stosowane na tym praworządnym zachodzie. Ja tam nie zauważyłem
    błędów merytorycznych czy niezgodności z rzeczywistością w tym
    materiale. Tak się to tam robi skoro niektórzy nie mają zamiaru
    przestrzegać prawa. Tak też powinno się robić w Polsce i ukrócić
    samowolkę. Podobnie z parkowaniem - na zakazie, na miejscu dla
    niepełnosprawnych - laweta i dziękujemy. Na każdej drodze publicznie
    dostępnej, a nie tylko na publicznych, jak wielu by chciało.

    > Np. w Warszawie na ul. Łazienkowskiej buspasa nie ma.

    Wiedziałam, że jak prawda w oczy kole to trzeba się do czegoś
    przyczepić - nie napisał "ul. Łazienkowskiej", tylko na Łazienkowskiej.
    Każdy warszawiak będzie wiedział, że chodzi o Trasę Łazienkowska,
    a nie o ul. Łazienkowską.

    > Bo ten jego "wilczy dół" jaki pokazał na zdjęciu to każdy krajowy
    > cwaniak objedzie.

    Niech próbują.