  • Data: 2009-02-25 11:13:52
    Temat: Re: D3x na DPR
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    dominik napisał(a):

    > Możesz, ale się w nich grubo mylisz. Cena A900 nie jest podyktowana
    > konkretnie matrycą, ale tym jak aparat jest pozycjonowany. Po prostu nie
    > ma w ofercie sonego czegoś naprzeciw D3x. Canon ma swoją jedynkę owszem.

    Pozycjonowanie A900 niczego nie zmienia jeśli chodzi o bezpośrednie
    porównanie jakości obrazu w stosunku do D3x.
    Ewentualne porównanie A900 do D700 jakie proponujesz może mieć sens, ale
    dla mnie nie ma, więc jeśli pozwolisz, nie będę się do tego odnosił.

    omparedto/studio/higherISO/D3x_ISO6400-001.jpg

    omparedto/studio/higherISO/a900_ISO6400.jpg

    > JPG alfa ma skopane i to jest wiadome. Z rawów można za to nieźle
    > wyciągnąć.

    Ci tutaj:
    http://www.tinyurl.pl/?MQV6u9ri
    też się mylą, jeśli chodzi o porównanie zakresu dynamiki i poziomu szumów?

    > Nie pisałem o d3x, ale o D700, który jest bezpośrednim konkurentem a900.

    To proponuję:
    a) trzymać się wątku
    b) polemizować z tezą, która padła nie z jakąś inną, którą sam sobie
    stawiasz. Przypomnę, że stwierdziłem "Alfa jest tańsza i wiemy
    dlaczego." Z kontekstu wątku powinieneś się był domyślić, że chodzi w
    tym wątku o porównanie D3x m.in. z A900, jakie pojawiło się na dpreview.
    Nie o porównanie D700 z A900.

    --
    Mirek