  • Data: 2009-02-26 10:04:32
    Temat: Re: D3x na DPR
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kryhu pisze:
    > O widzisz, to że dla Ciebie te różnice są mało znaczące wcale nie
    > zmienia faktu że dla innych są duże.

    Żeby nie było niejasności - napisałem wyraźnie - "dla mnie".
    Po prostu nie należę do tych, którzy robią serię pięciuset zdjęć, tylko
    po to by znaleźć jedno. Wolę od razu zrobić to jedno. Tryb seryjny mi
    się bardziej przydawał w kontekście uwydatniania wydajności stabilizacji.

    > Rowery też mają zazwyczaj po dwa koła i może się tak zdarzyć, że o tym
    > samym rozmiarze obręczy ;)

    Mogą też być w zbliżonej cenie, ale co to zmienia :)

    > Yyy ale o co chodzi z tym wizjerem, bawiłem się A900 i jakoś nie
    > odnotowałem różnicy w porównaniu do D700?

    100% krycia kadru, większy, jaśniejszy. Jedyne czego nie ma w stosunku
    do nikona to brak zasłonek dla aps-c (chyba D700 miał to).

    > Ależ skąd, D700 najbliżej do 1d3

    To Twoja wersja. Dla mnie to aparat pozycjonowany właśnie w kategorii
    wspomnianej dwójki. To że każdy ma coś innego na plus nie zmienia tego.
    Jest po prostu różnorodnie.

    > IMO tylko cenowa

    Każdy z tych aparatów ma coś fajnego. Nie ma jednego i idealnego. Już o
    tym pisałem, więc nie będę się powtarzał, nikon bardzo dobrze cenowo
    wykroił D700.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \