  • Data: 2009-02-25 14:44:12
    Temat: Re: D3x na DPR
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    John Smith pisze:
    > Pozycjonowanie A900 niczego nie zmienia jeśli chodzi o bezpośrednie
    > porównanie jakości obrazu w stosunku do D3x.

    To z pewnością i daje to do myślenia. Być może poza samą matrycą
    potrzeba wielu innych rzeczy by wyciągnąć w możliwie najwięcej
    informacji. Póki co sony sobie na to i tak nie pozwoli, a i nabywców na
    A901 za tyle co nikon by nie znaleźli wielu.

    > Ewentualne porównanie A900 do D700 jakie proponujesz może mieć sens, ale
    > dla mnie nie ma, więc jeśli pozwolisz, nie będę się do tego odnosił.

    Jak uważasz :)

    > Ci tutaj:
    > http://www.tinyurl.pl/?MQV6u9ri
    > też się mylą, jeśli chodzi o porównanie zakresu dynamiki i poziomu szumów?

    Oczywiście, że się nie mylą, ale to test jak każdy inny, prezentuje
    wyniki otrzymane pewną metodą. Wewnątrz jak doczytasz wyjdzie Ci, że
    używają DXO analyzera, który jakośtam obsługuje konkretne aparaty.
    Różnice w wywołaniu mogą być znaczące pomiędzy różnymi rawami różnych
    producentów. Tak czy inaczej w tym teście wyszło lepiej dla nikona.

    > To proponuję:
    > a) trzymać się wątku
    > b) polemizować z tezą, która padła nie z jakąś inną, którą sam sobie
    > stawiasz. Przypomnę, że stwierdziłem "Alfa jest tańsza i wiemy
    > dlaczego." Z kontekstu wątku powinieneś się był domyślić, że chodzi w
    > tym wątku o porównanie D3x m.in. z A900, jakie pojawiło się na dpreview.
    > Nie o porównanie D700 z A900.

    Bo w kontekście ceny porównanie to nie jest jakkolwiek rozsądne.
    Właściwym konkurentem jest D700 narazie i tylko zaznaczałem, że to on
    powinien jak już być porównywany. A900 nie jest zdecydowanie tańsza, bo
    gorzej sobie radzi z obrazem, ale dlatego, że to aparat innej klasy.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \