  • Data: 2009-02-26 11:33:28
    Temat: Re: D3x na DPR
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Że A900 radzi sobie z szumami gorzej niż stare CCD?

    Jak sobie umiejętnie skonstruujesz porównanie to Ci wyjdzie, że radzi
    sobie nawet gorzej niż pierwsze kompakty.
    To co pokazałeś nie udowadnia czegokolwiek. Fuji ma specjalną matrycę z
    swoimi zaletami i równocześnie wadami.

    > Przecież zacytowałem twój argument na używanie 85/1.4

    Jedno drugiemu nie przeczy.

    > To nei tłumaczenie tylko analiza jakości obrazu z A900.

    Jak Ci go nie potrzeba - nie kupuj, z tego co piszesz nie trzeba Ci ani
    5D ani D700 nie wspominając o D3x, D3 i jedynce. Widocznie nie masz
    takich potrzeb.
    Twoje niezłomne żale jednak są po prostu śmieszne.
    Ciesz się tym fuji czy tam olkiem. W końcu dla Ciebie wszelkie zdjęcia
    gdzie widać jakąkolwiek GO są kiczowate. Właściwie to powinieneś kupić
    jakiś kompakt. Może to nowe fuji? :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \