  • Data: 2009-02-25 14:55:04
    Temat: Re: D3x na DPR
    Od: Kryhu <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dominik pisze:

    Hej

    > Dla mnie nie są to argumenty tak ważne - to co wymieniasz, mi się akurat
    > nie przydaje - ani pięćdziesiąt czujników nawet ani też kolejne FPS-y.
    > Po prostu ani z jednego ani z drugiego nie korzystam.

    O widzisz, to że dla Ciebie te różnice są mało znaczące wcale nie
    zmienia faktu że dla innych są duże.

    > Bo cenowo to ta sama półka, a główna cecha jest ta sama - matryca
    > wielkości 35mm. Aparaty też w obu przypadkach są po prostu celujące w
    > ten sam obszar ludzi, może jedynie z deko innymi potrzebami.

    Rowery też mają zazwyczaj po dwa koła i może się tak zdarzyć, że o tym
    samym rozmiarze obręczy ;)

    > Może obydwoje
    > mamy inne potrzeby, ale z pewnością wierz mi, że z tych dwóch zestawów
    > opcji zdecydowanie bardziej doceniłbym wizjer + stabilizację, to są
    > argumenty dla mnie o wiele ważniejsze.

    Yyy ale o co chodzi z tym wizjerem, bawiłem się A900 i jakoś nie
    odnotowałem różnicy w porównaniu do D700?

    > To niby D700 jest aparatem bezwzględnie bezkonkurencyjnym i bez
    > jakiegokolwiek odpowiednika? :)

    Ależ skąd, D700 najbliżej do 1d3

    > IMHO póki co to po prostu konkurencja dla 5D mkII i A900 :)

    IMO tylko cenowa
    --
    Pozdro
    Kryhu