  • Data: 2009-02-26 12:27:27
    Temat: Re: D3x na DPR
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 25 Feb 2009, dominik wrote:

    > Bo cenowo to ta sama półka, a główna cecha jest ta sama - matryca
    > wielkości 35mm. Aparaty też w obu przypadkach są po prostu celujące
    > w ten sam obszar ludzi, może jedynie z deko innymi potrzebami.

    No to całkiem jak z wymienionymi rowerami.
    Poważnie.
    Bo rower *górski* (tj taki którym można zjechać 70kmph po kamienistym
    zboczu i się przy tym nie zabić *albo* zupełnie inny, którym da się
    wjechać pod tę górę z powrotem i nie połamać wszystkich elementow)
    jak i szosowy to nie "górski" z hipermarketu.
    Dla "tego samego obszaru ludzi" (wiedzą że w hipermarkecie nie
    dostaną) i też tylko "deko innymi potrzebami".

    > Mam Ci kłamać że
    > absolutnie potrzeba mi masy fps i kolejnych punktów AF? Może obydwoje mamy
    > inne potrzeby, ale z pewnością wierz mi, że z tych dwóch zestawów opcji
    > zdecydowanie bardziej doceniłbym wizjer + stabilizację, to są argumenty dla
    > mnie o wiele ważniejsze.

    No to całkiem jak z owymi rowerami.
    Dlaczego nie przyjmujesz więc tego p. widzenia?

    pzdr, Gotfryd
    (akurat po nic mi i szosówka, i góral - nie mylić z "góralem", skoro
    potrzeby leżą w okolicy trekkinga; ale to nie powód twierdzić że
    dla kogoś z deko innymi potrzebami szosówka będzie po nic!)