  • 1. Data: 2009-02-19 15:57:55
    Temat: D3x na DPR
    Od: Maciek Brynski <i...@n...pl>

    Fajna zabawka :)

    http://www.dpreview.com/reviews/nikond3x/

    Maciek 'Maverick' Brynski
    imie (at) nazwisko (dot) pl
    http://www.brynski.pl/galeria/

  • 2. Data: 2009-02-19 16:56:48
    Temat: Re: D3x na DPR
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Maciek Brynski pisze:
    > Fajna zabawka :)
    >
    > http://www.dpreview.com/reviews/nikond3x/

    Zabawka może i fajna ale za to 28-70 trochę niefajny. Właśnie dlatego
    nie lubię ff, bo często barachło w kątach się czai.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2009-02-19 17:05:24
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Thu, 19 Feb 2009 16:57:55 +0100, Maciek Brynski napisał(a):

    > Fajna zabawka :)

    Pytanie czy warto sprzedac troche czystosc obrazu na rzecz jego wielkosc?
    Kto wlasciwie potrzebuje wiecej pikseli?

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 4. Data: 2009-02-19 17:15:51
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Nguyen Bang Giang pisze:
    > Kto wlasciwie potrzebuje wiecej pikseli?

    No właśnie - co prawda 12Mpx z tego jest idealne, ale te słynne
    kosmiczne iso (1600 i lepiej) trochę jakieś trupio-plaskate. Zyskuje to
    po resajzie, ale pod warunkiem dobrego wb. A duże iso będzie głównie
    kręcone przy sztucznym świetle.
    Ale może to zły wniosek, bo z jotpegów.
    Do studia natomiast - okej. Problem z małą go skompensuje się f=16 i 400iso.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /gdy wstaję o dziesiątej myślę, że świat jest niesprawiedliwy i to jest
    fajne/

  • 5. Data: 2009-02-19 18:09:54
    Od: md <m...@g...com>

    On 19 Lut, 17:56, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Zabawka może i fajna ale za to 28-70 trochę niefajny. Właśnie dlatego
    > nie lubię ff, bo często barachło w kątach się czai.

    piszesz o 24-70 z tego testu?
    jak tak, to ja chce dużo takiego barachła :)

    pzdr
    md

  • 6. Data: 2009-02-19 20:18:50
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Janko Muzykant napisał:
    > Do studia natomiast - okej. Problem z małą go skompensuje się f=16 i 400iso.

    Z tego testu wynika, że do studia najbardziej nadaje się A900. $2000 na
    aparat, za pozostałe $6000 reszta wyposażenia :P

    m.
    --
    - Oczywiście będzie to klub ze wsi patiomkinowskiej.
    - My się nie wstydzimy najlepszych wzorów.

  • 7. Data: 2009-02-20 07:41:58
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

    > No właśnie - co prawda 12Mpx z tego jest idealne, ale te słynne kosmiczne
    > iso (1600 i lepiej) trochę jakieś trupio-plaskate.

    a kto używa w studiu isop 1600?? to tylko marketingowy bajer, zeby nie było
    ze nie ma

  • 8. Data: 2009-02-20 07:52:53
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kokos pisze:

    > a kto używa w studiu isop 1600?? to tylko marketingowy bajer, zeby nie było
    > ze nie ma

    No ale to ma być aparat do studia i nie do studia...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /a patronem mym święty Niedaś i błogosławiona Nieochota.../

  • 9. Data: 2009-02-20 10:28:49
    Od: Marcin Fal <m...@g...com>

    On 19 Lut, 16:57, Maciek Brynski <i...@n...pl> wrote:
    > Fajna zabawka :)
    >
    > http://www.dpreview.com/reviews/nikond3x/

    Najlepiej w tym teście to wyszło Sony A900.

    Bez dramatycznych różnic w obrazie, a kosztuje 1/3 tego co D3x.

  • 10. Data: 2009-02-20 12:13:18
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > No ale to ma być aparat do studia i nie do studia...

    "Nie do studia" nie oznacza od razu ze do fotografowania sportu w
    ciemnych halach. :) Do takich zdjec jest D3. Kto stwierdzil, ze D3X ma
    byc aparatem do wszystkiego? Jesli tak mialby stwierdzic producent, to
    wprowadzilby go na rynek jako nastepce D3, a nie jego "uzupelnienie".

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat