  • Data: 2009-05-21 22:27:25
    Temat: Re: Czy taki obraz jest normalny? ekranowy - OT
    Od: dominik <""ninik \"@ dominik . kei . pl"> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz wrote:
    > Czyby Dell? Chyba najprościej byłoby znaleźć inny egzemplarz i na nim
    > sprawdzić, czy aby na pewno "tentyptakma".

    Czyżby tak, ale szczegóły wkrótce jak mnie szlag trafi i przestanę być
    miły gdy po raz kolejny dostanę komputer z ekranem w paski.
    Co do tego typu - owszem ponoć się zdarzają takie w paski, ale to nie
    znaczy, że ja muszę mieć to szczęście, tym bardziej że efekt ten to tylko
    wierzchołek góry lodowej problemów (jest ich znacznie więcej).
    Zresztą jak wspominałem komputer w każdej chwili może trafić do sklepu z
    powrotem, a wiem, że oni nie mają na to ewidentnie ochoty (który sklep
    chce z powrotem komputer z pięciokrotnie wymienionym ekranem i masą innych
    rzeczy?). Tyle, że jakiś mądrala sprzedawał ten komputer jako taki z
    ekranem PVA, nawet dzwoniłem i się upewniałem i święcie przekonywali do
    tego, że taki jest. A jest TN, dodatkowo wyjątkowo parszywy i z efektem
    jak widać. Jak powiedziałem że mam ekran w paski to mi nawet
    odpowiedzieli, że "polskie normy itd..", a ja im na to, czy potrafią
    udowodnić, że ten ekran jest typu, którego nie jest.

    > Bierz Jabola i o ile nie jesteś wyjątkowym pechowcem, będziesz spał
    > spokojnie ;-)

    Już mi kolega mówił - bierz fujitsu-siemens. Czemu? a bo 1 na 10 nadaje
    się do użytku, a skoro Ty masz takiego pecha i to może tu właśnie trafisz
    na takiego ;)
    A jabcok niestetety mnie przeraża kilkoma sprawami. Zainstaluję na tym
    laptopie sobie na próbę (macOS działa całkiem nieźle tu) i jak mnie nie
    wkurzy to rozważę to jeszcze. Czarno to jednak widzę.

    d.