  • Data: 2009-05-23 11:30:01
    Temat: Re: Czy taki obraz jest normalny? ekranowy - OT
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > wKwestiiFormalnej - o ile wiem, są ograniczenia w wiązaniu korzystania
    > z gwarancji i konsumenckiej niezgodności z umową lub rękojmi.
    > Powód: wymieniony w naprawie gwarancyjnej ekran to nie jest *ten* ekran
    > który sprzedał sprzedawca (więc nie ma podstaw, aby za niego odpowiadał).

    Tylko wada dotyczy wszystkich ekranów tego typu. Czy to wymienisz raz czy
    sto razy zobaczysz owe paski. Nie wiem czy problem wobec tego jest w ogóle
    w ekranie, czy np w płycie głównej, albo w ogóle połączeniu tychże części.

    > Oczywiście jak wystąpi *inna* wada sprzętu (niż w tym co wymieniono na
    > gwarancji) to inna sprawa, tamto sprzedawca sprzedał i niech się martwi.

    Ja tam mogę iść w zaparte i choćby mi wymienili cały komputer i miał ten
    sam efekt, to jednak wydałem pieniądze u sprzedawcy będąc zapewnionym o
    tym, że ekran będzie dobry, a nie jest.

    > IMVHO ten argument traci na sile właśnie przez to, że zamiast zażądać
    > zwrotu bezpośrednio po otrzymaniu ("nie to co zamawiałem") zaakceptowałeś
    > ten stan :(

    To nie jest prawdą - mam na to dwa lata by domagać się zodności towaru z
    umową. Dodatkowo ekran nie jest rzeczą przy której patrząc ot tak możesz
    ustalić typ jego - o innym typie to ja się dowiedziałęm przy którejś
    wymianie jak już znałem na pamięć s/n części i szukałem informacji o niej.
    Wtedy jasne zrobiło się to, że kupiłem nie to co było specyfikowane.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564