  • Data: 2009-05-23 12:30:00
    Temat: Re: Czy taki obraz jest normalny? ekranowy - OT
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz wrote:
    > Jeśli tylko "zdarzają się", to IMHO walcz do końca. Niech Ci przedstawią
    > stosowną normę (a raczej jej nie znajdą), bądź ogólnie dostępną
    > specyfikację, gdzie jest coś takiego stwierdzone. Jak nie, to albo iech
    > wymieniają dopóki nie trafią na poprawnie działający egzemparz, albo
    > odstąpienie od umowy ze względu na niezgodność towaru.

    Narazie to nie mogę zrobić czegokolwiek bo komputer gdzieś utknął, a muszę
    mieć go, żeby cokolwiek wskórać. W końcu wymienili jeszcze kilka rzeczy.
    Dzisiaj rozmawiałem z sklepem i mają go mi odesłać i będę załatwiał sprawę
    w centrali, gdzie mają deko inne podejście do klienta.

    > Tzn?

    Serwisem, dostępnością i cenami za samo logo. Teraz jabcokolnia to takie
    lansowanie się i zbyt wiele w tym mody, a zbyt mało realnie
    przekładających się na życie korzyści.

    > Jak się bardzo upierasz, to przecież bez najmniejszego problemu stawiasz
    > na takim Jabolu Windę czy innego Linucha. Tylko po co się tak męczyć?
    > ;-) No chyba że jesteś mocno uwiązany do różnych specyficznych
    > aplikacji, które działają na jedynym słusznym systemie (którykolwiek by
    > to nie był), ale i to można obejść różnymi wirtualami.

    Każdy system ma swoje wady i zalety, jak tylko soft odpowiedni jest to
    mało mnie interesuje jakie logo ma system. Oby tylko się nie wywalał bez
    powodu i będzie ok. Wszelkie bajery z wyglądu i tak u mnie są wyłączane,
    poza ślicznie pojawiającymi się okienkami szlag mnie trafia, że zajmuje to
    ułamek sekundy, gdy wolałbym widzieć je od razu,

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564