  • Data: 2009-05-22 10:39:31
    Temat: Re: Czy taki obraz jest normalny? ekranowy - OT
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-05-22 11:32:47 +0200, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> said:

    > wKwestiiFormalnej - o ile wiem, są ograniczenia w wiązaniu korzystania
    > z gwarancji i konsumenckiej niezgodności z umową lub rękojmi.
    > Powód: wymieniony w naprawie gwarancyjnej ekran to nie jest *ten* ekran
    > który sprzedał sprzedawca (więc nie ma podstaw, aby za niego odpowiadał).

    Czyli nowy ekran wymieniony na gwarancji nie jest objęty prawami
    konsumenckimi? Tok rozumowania jakby pozbawiony sensu. To po prostu
    jest usterka, której sprzedawca/gwarant nie jest w stanie usunąć.

    > IMVHO ten argument traci na sile właśnie przez to, że zamiast zażądać
    > zwrotu bezpośrednio po otrzymaniu ("nie to co zamawiałem") zaakceptowałeś
    > ten stan :(

    I znów na przekór logice - nie zaakceptował, rządał usunięcia usterki,
    której serwis/sprzedawca usunąć nie jest w stanie. Idać dalej Twoim
    tokiem rozumowania, pierwsze użycie bez następującej reklamacji
    oznaczałoby zrzeczenie się prawa do rękojmy/niezgodnóci, podobnie jak
    każde skorzystanie z serwisu gwarancyjnego. Masz na to jakieś poparcie
    w przepisach?

    de Fresz