  • Data: 2009-05-22 09:32:47
    Temat: Re: Czy taki obraz jest normalny? ekranowy - OT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 22 May 2009, dominik wrote:

    > Zresztą jak wspominałem komputer w każdej chwili może trafić do sklepu z
    > powrotem, a wiem, że oni nie mają na to ewidentnie ochoty (który sklep chce z
    > powrotem komputer z pięciokrotnie wymienionym ekranem i masą innych rzeczy?).

    wKwestiiFormalnej - o ile wiem, są ograniczenia w wiązaniu korzystania
    z gwarancji i konsumenckiej niezgodności z umową lub rękojmi.
    Powód: wymieniony w naprawie gwarancyjnej ekran to nie jest *ten* ekran
    który sprzedał sprzedawca (więc nie ma podstaw, aby za niego odpowiadał).
    Oczywiście jak wystąpi *inna* wada sprzętu (niż w tym co wymieniono na
    gwarancji) to inna sprawa, tamto sprzedawca sprzedał i niech się martwi.

    > Tyle, że jakiś mądrala sprzedawał ten komputer jako taki z ekranem PVA, nawet
    > dzwoniłem i się upewniałem i święcie przekonywali do tego, że taki jest. A
    > jest TN, dodatkowo wyjątkowo parszywy i z efektem jak widać. Jak powiedziałem
    > że mam ekran w paski to mi nawet odpowiedzieli, że "polskie normy itd..", a
    > ja im na to, czy potrafią udowodnić, że ten ekran jest typu, którego nie
    > jest.

    IMVHO ten argument traci na sile właśnie przez to, że zamiast zażądać
    zwrotu bezpośrednio po otrzymaniu ("nie to co zamawiałem") zaakceptowałeś
    ten stan :(

    pzdr, Gotfryd