  • Data: 2009-05-23 12:16:14
    Temat: Re: Czy taki obraz jest normalny? ekranowy - OT
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    l...@l...localdomain wrote:
    > A no właśnie pogooglałem i też to stwierdziłem. Użytkownicy masowo
    > płaczą o update biosu, a Sony ma ich w tyłku. Bleh, nie kupię tak
    > paskudnie drogiego sprzętu, jak nie będzie mi działać VT. A poza
    > tym Vaio Z naprawdę zachęca...

    Z VT było bardzo dużo problemów i wynikały one raczej z chipsetu. W moim
    poprzednim komputerze zrobili tę opcję, a potem dopisywali wielkie
    ostrzeżenia, że lepiej wyłączyć bo dużo problemów jak np strasznie duże
    wydzielanie ciepła, problemy z ACPI itd. W końcu choć używałem virtualek
    opcje wyłączyłem. Chyba dzisiejsze chipsety sobie radzą świetnie już z tym.

    > A co teraz jest sens brać? Thinkpady to już nie to co kiedyś, każdemu
    > czegoś brakuje.

    Ale to jest prawdą dla każdego z komputerów. Jak ja sobie wybierałem to
    sobie wypisałem wszelkie duperele jakie chce mieć. W top ten był
    trackpoint i gdybym się uparł na to to to bym miał bardzo poważnie
    ograniczoną liczbę modeli do wyboru. Zawsze jest więc tylko mniejsze zło
    do wyboru. Na szczęście tak źle nie jest.

    > W HP widziałem takie niedoróbki, że bałbym się brać
    > cokolwiek z tym logo.

    Wiesz, niby tak - miałem dwa lata w miarę rozsądnego HP i owszem -
    trzeszczał jak nieszczęście przy LCD, plastiki nie były świetnie
    spasowane. Ale jak na 17 cali to pod nadgarstkami miał świetnie dopasowane
    części, a ekran naprawdę świetny. HP też całkiem niezłe oprogramowanie
    robi - wszystko się samo.
    Jedyna wada to jednak serwis - rok to stanowczo za mało, w biznesowych
    modelach jest 3 lata i byłoby to już ok.

    > Dell?

    No właśnie nie - della zdecydowanie unikaj. Ten wątek jest o tej marce
    właśnie.

    > Bo Toshiba uparcie nie daje normalnej
    > klawiatury :/

    Ostatnio dobre opinie ma zarówno Asus jak i Acer. Oczywiście mowa o co
    lepszych modelach niż te najbardziej ekonomiczne. Za namową JK kupiłem
    sobie dodatkowego eee i w sumie chwalę. Acer to ma nawet w ofercie quada
    za 6kzł ale takiego co to wyglądem straszy (fuj panel dotykowy).
    Podsumowując warte rozważenia są i tak konkretne modele, ale trzeba przede
    wszystkim zwracać uwagę na serwis. Czytając komentarze w sieci i tak
    trafisz na traumatyczne przeżycia kogoś, ale warto wiedzieć ile to trwa i
    co oferuje dana firma.
    Z lepszych komputerów to właśnie vaio, thinkpad (t lub w) lub jeszcze
    jabcoki.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564