  • Data: 2009-05-22 09:58:15
    Temat: Re: Czy taki obraz jest normalny? ekranowy - OT
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-05-22 00:27:25 +0200, dominik <""ninik \"@ dominik . kei . pl"> said:

    > Czyżby tak, ale szczegóły wkrótce jak mnie szlag trafi i przestanę być
    > miły gdy po raz kolejny dostanę komputer z ekranem w paski.
    > Co do tego typu - owszem ponoć się zdarzają takie w paski, ale to nie
    > znaczy, że ja muszę mieć to szczęście, tym bardziej że efekt ten to
    > tylko wierzchołek góry lodowej problemów (jest ich znacznie więcej).

    Jeśli tylko "zdarzają się", to IMHO walcz do końca. Niech Ci
    przedstawią stosowną normę (a raczej jej nie znajdą), bądź ogólnie
    dostępną specyfikację, gdzie jest coś takiego stwierdzone. Jak nie, to
    albo iech wymieniają dopóki nie trafią na poprawnie działający
    egzemparz, albo odstąpienie od umowy ze względu na niezgodność towaru.

    > A jabcok niestetety mnie przeraża kilkoma sprawami.

    Tzn?

    > Zainstaluję na tym laptopie sobie na próbę (macOS działa całkiem nieźle
    > tu) i jak mnie nie wkurzy to rozważę to jeszcze. Czarno to jednak widzę.

    Jak się bardzo upierasz, to przecież bez najmniejszego problemu
    stawiasz na takim Jabolu Windę czy innego Linucha. Tylko po co się tak
    męczyć? ;-) No chyba że jesteś mocno uwiązany do różnych specyficznych
    aplikacji, które działają na jedynym słusznym systemie (którykolwiek by
    to nie był), ale i to można obejść różnymi wirtualami.

    de Fresz