    From: dominik <""ninik \"@ dominik . kei . pl">
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Czy taki obraz jest normalny? ekranowy - OT
    Date: Fri, 22 May 2009 00:16:34 +0200

    l...@l...localdomain wrote:
    > O. To jak pomacasz jakieś Sony nie zapomnij się podzielić wrażeniami.
    > Sam się w tej chwili nad czymś takim zastanawiam.

    Sony w skrócie to odpowiednik maka wśród pecetów. Komputery te mają
    ciekawy styl i na dobrą sprawę jakościowo są niezłe. Przede wszystkim
    bardzo są dopracowane i nie ma wiele update biosu itd.
    Za to zasadniczy problem w Polsce to gwarancja i serwis. Komputer w razie
    poważniejszej awarii jest wysyłany za granicę i to trwa niestety. Po
    okresie gwarancyjnym za to naprawy są koszmarnie drogie.
    Jak ktoś może się z tym liczyć to sony oferuje świetne matryce, bardzo
    dopracowane komputery i niezły styl. Na trzy osoby które znam z vaio dwie
    twierdzą, że wręcz kochają swoje cudeńka i wszystkie komputery któe widzą
    wydają się im brzydkie i niedopracowane.

    Ja niestety nie mogłem sobie pozwolić na kolejne przeboje z serwisem, stąd
    wybór komputera u mnie podyktowany był przede wszystkim tą kwestią. Sony
    nie brałem nawet pod uwagę, ale żałuję niestety, bo pewnie byłbym teraz
    szczęśliwszy.

    d.