-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!postnews.google.com!z4g2000yq
a.googlegroups.com!not-for-mail
From: Jackare <j...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?
Date: Tue, 6 Apr 2010 03:05:33 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 18
Message-ID: <9...@z...googlegroups.com>
References: <s...@k...sail-ho.pl>
<hp4jh1$sc8$2@news.onet.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<1tdbg39rsnfqn$.dlg@oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ivjovbgaifx4$.dlg@oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<s...@d...wkurw.org>
<s...@k...sail-ho.pl>
<s...@d...wkurw.org>
<5...@4...com>
<hpde04$nk6$1@inews.gazeta.pl> <hpdjna$uk6$1@news.onet.pl>
<hpdm1b$leg$1@inews.gazeta.pl> <hpep8q$uor$1@news.onet.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<hpeuce$dol$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 89.73.80.3
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1270548334 11012 127.0.0.1 (6 Apr 2010 10:05:34 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Apr 2010 10:05:34 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: z4g2000yqa.googlegroups.com; posting-host=89.73.80.3;
posting-account=owSyOgoAAAB7KK8IaEDTSt_qfaeN3g7s
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; SLCC1; .NET CLR
2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30618),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2270492
[ ukryj nagłówki ]On 6 Kwi, 11:20, RadekNet <r...@r...com> wrote:
> Masz racje, troche inna filozofia plywania.
> Z drugiej strony jak masz dwa silniki to powinny byc tak podpiete pod
> sterowanie, zeby byly maksymalnie od siebie niezalezne - wtedy zamiast
> foczka masz drugi silnik.
>
No i tak właśnie jest - tak się to robi. Każdy silnik może pracować
niezależnie. Jak pooglądasz zdjęcia motorówek i jachtów motorowych
zobaczysz że konstrukcje wielosilnikowe mają odrębne obwody wyłączania
i załączania silników, odrębne manetki gazu/biegów. Jedynie stery -
jeżeli jest ich kilka - pracują na jednej kierownicy :)
--
Jackare
Następne wpisy z tego wątku
- 06.04.10 13:40 KJ Siła Słów
- 06.04.10 14:01 Jurand
- 06.04.10 14:47 Jurand
- 06.04.10 23:45 Adam Płaszczyca
- 06.04.10 23:50 Adam Płaszczyca
- 06.04.10 23:50 Adam Płaszczyca
- 07.04.10 01:18 Jackare
- 07.04.10 09:35 Jurand
- 07.04.10 09:56 Jurand
- 07.04.10 18:24 Plumpi
- 07.04.10 18:29 Plumpi
- 07.04.10 19:00 Plumpi
- 07.04.10 19:09 Plumpi
- 07.04.10 19:18 Plumpi
- 07.04.10 19:29 Plumpi
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=