  • Data: 2010-12-21 11:56:14
    Temat: Re: Czy Was też irytuje....
    Od: "Eli" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...parkowanie z fasonem, zajmując dwa miejsca? Mam już chyba obniżony próg
    > irytacji na ten rodzaj chamstwa, to chyba dlatego że z okna widzę parking
    > pod blokiem :-). Olałbym to, gdyby nie fakt, że u nas zawsze jest deficyt
    > miejsc parkingowych. Czasem trzeba zrobić dwie, trzy rundki żeby wieczorem
    > postawić auto. Ostatnio mistrzostwem świata okazała się paniusia, która
    > mietkiem zajęła... trzy miejsca! No żesz k...., to trzeba się naprawdę
    > postarać i przycelować ;-))). Postawiła wzdłuż trzech miejsc, wjeżdżając w
> [...]

    Pewnie że irytuje, też znam parkingi na których jest to normalka. Znam też
    miejsca, gdzie parkują na trawie obok parkingu, jakby go przedłużając. W
    ogóle znam takie "trawniki", na których trawy już dawno nie ma, tylko błoto
    rozjeżdżone przez auta. Znam też miejsce, gdzie są dobrze oznaczone,
    równolegle miejsca parkingowe wzdłuż chodnika, ale "kierowcy" parkują
    skośnie zajmując prawie cały chodnik - tak że zostaje pieszym jakieś 20 cm
    między autem a budynkiem i robią się kolejki do przejścia. Znam też miejsce,
    gdzie wybrukowano placyk na śmietniki i podjazd dla śmieciarki - śmietniki
    wylądowały przy samym budynku a na placyku stoją auta. I znam miejsca, gdzie
    tramwaj nieraz musi stać i czekać na "kierowcę" żeby móc przejechać.
    Generalnie, w Polsce, jakiekolwiek miejsce sobie wymyślisz - na pewno stoją
    tam samochody.

    --
    pzdr, Eli