  • Data: 2010-12-22 11:58:10
    Temat: Re: Czy Was też irytuje....
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eli" <e...@w...pl>

    > I co z tego że w Polsce jest średnio dużo ludzi? Gorsze jest to, że Polacy
    > mieszkający w miastach _muszą_ mieć samochody i jeździć nimi nawet do
    > kiosku po zapałki.

    Znaczy przez te małe drzwi wjeżdżają ???

    > Na wsi to sobie możesz parkować i 10 aut koło domu.

    W mieście nie ma parkingów ?

    > Ale polskie miasta są ciasne. W takich Niemczech promowane jest wszystko
    > co zmniejsza korki, tj. chodzenie z buta, jazda na rowerze czy komunikacją
    > miejską (która nota bene ma wydzielone pasy i zawsze zielone światła, a w
    > Polsce tramwaje specjalnie jeżdżą wolniej żeby nie puknąć auta stojącego
    > akurat na torach).

    U nas też jest promowane, ale to nie zmienia konieczności dojazdów.

    > Zresztą Nowy Jork bez metra też by stanął, gdyby nagle każdy musiał mieć
    > auto. Tylko u nas "prawdziwy mężczyzna musi mieć samochód", a jak już nim
    > jedzie, to nie patrzy na nikogo i na nic. Polacy po prostu emocjonalnie
    > nie dojrzali do tak masowej przesiadki do samochodów. Musi minąć ze 30
    > lat.

    Bzdety. Korzystanie z komunikacji masowej bardziej uciążliwe jest i tyle. Na
    taki krok decydują się głównie mało sprawni kierowcy albo w nielicznych
    miejscach, gdzie komunikacja jednak mniej uciążliwa jest.