eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzołg (diesel) na LPG :-)Re: Czołg (diesel) na LPG :-)
  • Data: 2016-09-10 21:18:48
    Temat: Re: Czołg (diesel) na LPG :-)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2016-09-10 o 12:13, T. pisze:

    >>> To sporo to ile? Srednio dwa kilometry dziennie wyjdzie czy mniej?
    >>>
    >> Mniej.
    >> Czołgi to wbrew pozorom delikatne maszyny i po przejechaniu
    >> kilkuset kilometrów wymagają remontu zawieszenia.
    >> W tym rozwiązaniu przyznano że LPG jest tylko dodatkiem
    >> do spalanego oleju. Co oznacza mamy wielotysięczny koszt
    >> instalacji i zmniejszenie kosztów spalanego paliwa o 20%.
    >> Tego nawet nie montują w ciężarówkach które mają naprawdę
    >> spore przebiegi, bo się nie opłaca.
    >>
    >>
    >> Pozdrawiam
    >
    > Generalnie czołgi mają małe resursy. Jeszcze do niedawna radzieckie
    > czołgi miały remont silnika co 150 motogodzin. Ktoś powie - żałośnie
    > mało. Lecz jeśli przyjąć średnią prędkość 40 km/godz. to jest to 6 tys.
    > km. Do Portugalii by dojechał :-)
    > T.
    Zawieszenie i układ jezdny tego nie wytrzyma.
    W czasie wojny T34 miał teoretycznie 100 godzin na silnik
    i tysiąc kilometrów na układ jezdny.
    Praktyka wykazywała 60 godzin na silnik i maks dwieście
    kilometrów na układ jezdny.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: