-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czołg (diesel) na LPG :-)
Date: Sat, 10 Sep 2016 21:18:48 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 29
Message-ID: <nr1mae$44a$1@node2.news.atman.pl>
References: <57d27e5a$0$12557$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<57d28905$0$12546$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<nqv2n3$vm2$1@node1.news.atman.pl>
<57d3dcca$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1473535118 4234 46.21.210.209 (10 Sep 2016 19:18:38 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 10 Sep 2016 19:18:38 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.3.0
In-Reply-To: <57d3dcca$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588305
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-09-10 o 12:13, T. pisze:
>>> To sporo to ile? Srednio dwa kilometry dziennie wyjdzie czy mniej?
>>>
>> Mniej.
>> Czołgi to wbrew pozorom delikatne maszyny i po przejechaniu
>> kilkuset kilometrów wymagają remontu zawieszenia.
>> W tym rozwiązaniu przyznano że LPG jest tylko dodatkiem
>> do spalanego oleju. Co oznacza mamy wielotysięczny koszt
>> instalacji i zmniejszenie kosztów spalanego paliwa o 20%.
>> Tego nawet nie montują w ciężarówkach które mają naprawdę
>> spore przebiegi, bo się nie opłaca.
>>
>>
>> Pozdrawiam
>
> Generalnie czołgi mają małe resursy. Jeszcze do niedawna radzieckie
> czołgi miały remont silnika co 150 motogodzin. Ktoś powie - żałośnie
> mało. Lecz jeśli przyjąć średnią prędkość 40 km/godz. to jest to 6 tys.
> km. Do Portugalii by dojechał :-)
> T.
Zawieszenie i układ jezdny tego nie wytrzyma.
W czasie wojny T34 miał teoretycznie 100 godzin na silnik
i tysiąc kilometrów na układ jezdny.
Praktyka wykazywała 60 godzin na silnik i maks dwieście
kilometrów na układ jezdny.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 10.09.16 22:20 Tomasz Pyra
- 10.09.16 23:26 Zenek Kapelinder
- 11.09.16 01:49 RadoslawF
- 11.09.16 02:19 Tomasz Pyra
- 11.09.16 09:00 Budzik
- 11.09.16 15:13 RadoslawF
- 11.09.16 15:33 Zenek Kapelinder
- 11.09.16 20:37 Irokez
- 11.09.16 21:17 Zenek Kapelinder
- 11.09.16 22:07 Tomasz Pyra
- 11.09.16 23:06 Zenek Kapelinder
- 11.09.16 23:49 Tomasz Pyra
- 12.09.16 00:09 Zenek Kapelinder
- 12.09.16 13:54 Adam
- 12.09.16 14:13 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?
- 2024-12-19 Fujitsu LIFEBOOK E746
- 2024-12-19 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2024-12-19 Warszawa => Junior Account Manager <=
- 2024-12-19 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2024-12-19 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2024-12-19 Wrocław => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-12-19 Katowice => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-19 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-19 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-19 policja pomaga
- 2024-12-19 Kolejny biegły
- 2024-12-19 Taka ciekawostka skrzyżowaniowa
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki