    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Człowiek, który nie miał prawa jazdy
    Date: Mon, 28 Feb 2022 14:54:01 +0100

    On 28/02/2022 13:49, ii wrote:
    >> Czyli problem w głowie jednak.
    > W głowie nie. Znajdź taki sam szampon

    Trywialne. Nie chodzę po sklapach z laboratorium chemicznym, wystarczy
    że wyglada tak samo i będzie taki sam.

    > albo takie same majtki po kilku
    > miesiącach

    Ten problem występuje głównie u kobiet, u nich modele zmieniaja się co
    tydzień. Coraz bardziej wygląsz na szperacza stringów. Jak ty się w nie
    mieścisz? Choć w sumie, skoro masz Twizzy...

    > od poprzedniego zakupu. Wiem, kupuje z lidlu w kółko to samo.

    To nie kupuj w Lidlu. Większośc bielizny z Lidla służy do efektu WOW a
    nie do noszenia codziennie. Zainteresuj się sklepami dedykowanymi.

    > Oporny na zamiany.

    Nie. Co jakiś czas sprawdzam inne. Nie widzę jednak sensu, w przypadku
    szamponu.

    > Ale w sklepie jest towar, który można wziąć do ręki.

    Czyli jesteś rozpakowywaczem rajstop.

    Normalni ludzie patrzą na marke, typ i kupują komplet majtek, bo im
    pasowały wcześniejsze.

    A tu trzeba mierzyć... każde...

    Są takie sklepy, z bielizna. Może spróbuj tam, mają przymierzalnie, choć
    za mierzenie majtek wylecisz za drzwi, a za dobieranie koloru do rajstop
    mogą cie jeszcze zapisać do Konfederacji, nie wiadomo co gorsze.

    > Wezmę do ręki, chwycę uchwyt drugą i już wiem ile Nm.

    Nie wiesz. Na tym polega problem, że bedziesz musiał uszkodzić
    opakowanie w tym celu.

    Typowy rozpakowywacz rajstop.

    Takie rzeczy sprawdzisz w sklepie z narzędziami, gdzie częśc towaru jest
    przeznaczona do macania. Polecam.

    > To jest dokładnie kwestia jaj. Coś w życiu trzeba robić męskiego. Nie
    > buduje się domów, ale samochodem można jeździć.

    Tak. Te męskie rzeczy to kupowanie Twizzy i pasowanie koloru majtek w Lidlu.

    > Do tego jest targ.

    To są mało istotne dla handlu glitche rzeczywistości. Tradycja zakupu na
    targu została dawno zredukowana do pojedynczych bab stojacych pod
    sklepami, z pietruszką, i raz w tygodniu na jakimś parkingu większa
    impreza. Na wsiach i małych gminach częściej.

    Odhibernowali Cie?

    > Niekoniecznie ten tradycyjny, ale szeroki rynek a nie
    > jeden lidl i jeden warzywniak.

    Ten szeroki rynek to Biedronka, Nett, Aldi, Kufland.

    Łopanie!

    Sporadycznie kupuje na targu, ostatnio miałem od groma wpadek
    jakościowych. Dalej się staram wspierać ludzi w ten sposób, ale oni mają
    w dupie jakość i to nie jest tylko moja opinia.

    > Coś pośrodku też kosztuje pośrodku.

    Wiec po co oferujesz duperele dla gejów do jadzdy po sojowe latte do
    starbucksa? Masz w ogóle jakiekowliek Twizzy? Możesz zrobić fotkę? Tylko
    błagam, bez majtek i rajstop.

    Chce wiedzieć czym przemieszczają się prawdziwi samce omega.

    > Na to co w Twizy mam wpływ, na autobus nie.

    Czyli kolejne zmartwienie. Inny wsiadają i wysiadają i na tym kończy się
    ich zmartwienie o stan techniczno-zapachowy auta. Czasem śmierdzi, ale
    nie muszą latać ze szmatą zbierać cudze (albo własne) rzygi

    > Jakie Ty możesz mieć przychodnie w zasięgu buta.

    Chyba mieszkasz na wsi.

    Zaryzykuje że *wszystkie*. Wliczajac szpital. No dobra, nie ma
    przychodni leczenia homoseksualizmu, więc możliwe że to faktycznie nie
    miejsce dla wszystkich z prawicy.

    > Raczej tylko takie co
    > zdalnie mogą "leczyć". Do innych trzeba jakoś dojechać i zwykle nie ma
    > obok tam przystanku.

    Nigdy nie mieszkałeś w mieście, stad ten problem pojmowania prostych faktów.

    > Proste rozwiązania niepraoblemowe są, wszystko ambitne prędzej czy
    > później okazuje się niesprawne i niemożliwe do uruchomienia w rozsądnym
    > czasie.

    I używasz tych prostych właczników do rozwiązania problemów generacji
    energi fuzyjnej, konstrukcji turbina wiatrowych i produkcji gumy do żucia?

    Zakłądasz że postęp komplikuje zycie. Jak typowy patokonserwatysta.