  • Data: 2022-02-28 16:21:46
    Temat: Re: Człowiek, który nie miał prawa jazdy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 27 Feb 2022 13:14:48 +0100, heby wrote:

    > U mnie to głównie programiści. Na przestrzeni lat - kilkunastu na może
    > setkę. Ogólnie w zawodach technicznych, specjalistycznych, nerdowskich,
    > potrzeba posiadania samochodu jest niewielka.

    Akurat bywa bardzo potrzebna - jakos trzeba dojechac do klienta.
    Metrem? W Warszawie moze tak ..

    Tak czy inaczej - u nas PJ jest pewnym standardem - dziecko dorasta,
    robi. Samochodu moze nie miec, a PJ ma.

    Troche inaczej to wyglada, jak w rodzinie samochodu nie bylo.

    > Akurat to znajomi amerykanie uważali za bardzo ładne i klimatyczne.
    > Pranie na balkonie było szokujące - to u was nie ma suszarek
    > elektycznych? Szokowalo ich dużo więcej, ale to pranie pamiętam jako
    > graniczące z przerażeniem. Dla nich takie rzeczy były na fotkach z wojny
    > secesyjnej.

    A tymczasem suszarki i pralkosuszarki sie w Polsce sprzedaja.
    Tudziez mieszkania bez balkonow.

    A u nas nie ma ulicznych pralni.
    No nie - juz sie pojawily.

    J.