  • Data: 2022-02-28 19:20:52
    Temat: Re: Człowiek, który nie miał prawa jazdy
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-02-28 o 01:36, ii pisze:

    > I co, siedzą w tych pokojach zamiast normalnie żyć?

    Normalnie nienormalni.
    Za to w tej swojej normalnej nienormalności wyglądają na bardziej
    zadowolonych, niż niejeden kierujący z zaciętą miną przeklinający na
    innych kierujących, że stoi w korku, że paliwo drogie, opony trzeba
    zmieniać, straż wiejską, która założyła blokadę tylko za stanięcie na
    trawniku, brak DARMOWEGO miejsca do zaparkowania WSZęDZIE, rząd który
    znęca się nad kierowcami, pieszych, którzy nie dość szybko przechodzą
    przez pasy, TIRy wyprzedzające na autostradzie, brak ósmego pasa,
    wysokie ceny ubezpieczenia i przeglądu---
    I co tam jeszcze, długo by można by opowiadać.