eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaChińskie kamery IP › Re: Chińskie kamery IP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
    1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!atla
    ntis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "marko1a" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Chińskie kamery IP
    Date: Mon, 30 Mar 2009 14:09:46 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 22
    Message-ID: <gqqcu2$nrc$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <c...@z...googlegroups.com>
    <gqgkq8$2kne$1@news2.ipartners.pl> <49cc1385$1@news.home.net.pl>
    <gqi6td$i35$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <gqih7v$cjg$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <gqin2h$ouo$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <gqpvov$nt2$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: yc82.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1238415106 24428 80.55.236.82 (30 Mar 2009
    12:11:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 30 Mar 2009 12:11:46 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:560731
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:slrngt1c3d.q3n.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > A to miałem na myśli pisząc o propozycjach marketingowych, w których za
    > dwa razy większe pieniądze ktoś oferuje dziesięć razy większe możliwości,
    > ale całkiem zbędne kupującemu.

    Jeszcze raz ci napiszę. Cena jest wyższa nie tylko ze względów na bajery,
    ale także na wsparcei techniczne. Pracownikom trzeba przeciez zapłacić za to
    że telefonicznie udzielaja kilkadziesiąt porad i oferują dostępność
    aktualizacji. Mało tego, często aktualizacje to po prostu wdrożone w życie
    sugestie klientów.
    Aby coś wdrożyć to trzeba mieć stały kontakt z producentem. Po prostu
    profesjonalne podejście do klienta za które się płaci.
    Ty wybrałeś tanią alternatywę u dostawcy pietruszki i jak przy tym pozostań.
    Już w pierwszym poście napisałem jest takie powiedzenie "szkłem dupy nie
    podetrzesz"


    Marek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: