    From: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: CHAMSTWO KIEROWCÓW !!!
    Date: Fri, 12 Feb 2010 09:22:25 +0100

    On Fri, 12 Feb 2010 07:50:27 +0100, MadMan
    <m...@n...wp.pl> wrote:

    >Istnieje istnieje. Ostatnio jeśli pokonuję na rowerze więcej niż 5 km to
    >ZAWSZE mam sytuację w stylu wyprzedzenie przed przejazdem kolejowym (za
    >tabliczką z jedną kreską) po czym zmuszenie mnie do hamowania,
    >zajechanie drogi, wymuszenie pierwszeństwa. To akurat zestaw z wczoraj,
    >zrobiłem po drogach publicznych 20 km. Sporo po niezbyt ruchliwych.
    Ej, no ale zapomniałeś, że Typowy Polski Kierowca (TPK) za prędkość
    nie utrudniającą ruchu uważa maksymalną + 10 km (o ile jest
    kapelusznikiem, bo jak nie jest to jedzie z taką którą uważa za
    słuszną <przecież idioci stawiają ograniczenia> ale nie mniejszą niż
    na znakach), dalej że musi po wyminięciu ciebie pokazać, że nie boi
    się jechać prawą stroną (a przecież normalnie jedzie jak najbliżej
    środka bo mu się opony poprzebijają). A najważniejsze, że TPK nie poto
    kupił samochód w dizlu od babci w reichu - jaki oszczędny - aby potem
    tracić cenną ropę na zbędne hamowanie i przyspieszeaie. No co ty - to
    inni są frajerzy nie ja!
    --
    Grzegorz Krukowski