  • Data: 2010-02-12 12:00:56
    Temat: Re: CHAMSTWO KIEROWCÓW !!!
    Od: amos <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Lut, 10:04, Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>
    wrote:
    > Samochód u mnie stoi pod domem, po wielu próbach stwierdziłem że w moim
    > wypadku rower jest wygodniejszy i szybszy na co dzień. Oczywiście
    > większe zakupy, dalekie jazdy na urlop odbywam samochodem.  A ile razy
    > przy atakach zimy w Warszawie docierałem do domu czy pracy niemal tak
    > samo szybko jak przy suchej szosie. Samochody stały wtedy w potwornych
    > korkach. Czy w taki razie powinienem jechać jednak samochodem i stać w
    > korku? To trochę bez sensu.

    Nie ma co sie tlumaczyc.

    Jeden umie jezdzic rowerem, inny nie. A to kraweznik przeszkadza, a to
    konar na sciezce, a to kamien czy kaluza.
    A potem glupie argumenty, ze rower sie nie nadaje.

    Spoko, niech siedza w fotelach i sie ciesza, ze brzuchy rosna...

    ps. w taka zime rowerem - naprawde szacunek ;)
    --
    pozdrawiam
    amos