  • 1. Data: 2010-02-12 01:11:29
    Temat: CHAMSTWO KIEROWCÓW !!!
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Nie istnieje ... tak se dziś pomyślałem ...

    Sytuacja 1:

    Zjeżdżam w dół jezdnią 2 pasową na której niestety w warunkach
    zimowych nie zmieści się jedno auto. WG "góralskich" zasad
    jadący w dół ma zawsze pierwszeństwo (ma trudniejszą sytuację
    hamulcową) ... niestety - ten kierowca nie zna tej wersji i prze
    twardo do przodu ... Cudem ratuję się ucieczką na pobocze gdzie
    zawisam na lodowej zaspie ...

    Patrzę (i myślę) - wrzuci wsteczny i spieprzy ... ale ten o
    dziwo wysiada i idzie obejrzeć psikusa ... wyciąga łopatę z
    bagażnika i wykopuje mnie - bez skutku, gdyż zawisłem na mocno
    zmrożonym śniegu i lodzie - po odkopaniu (on kopał głównie)
    całego auta dookoła oceniamy - wiszę silnikiem na muldzie lodu
    ... no cóż - żalu nie mam - miał letnie i modlił się o
    podjechanie do góry ... kombinujemy, pchamy, podkładamy koce,
    czapki, inne ścierwo ... nie dało się ... wiszę na lodzie ...

    PLUS nr 1. Totalny prostak wrzuciłby wsteczny, obrócił za 10
    metrów i se pojechał. Pełen respect dla tego drivera
    (tymbardziej, że to warszawka)

    Sytuacja 2:
    Po ocenieniu , że nie wykopiemy się ni hu hu - dziękuję
    kolesiowi za pomoc (nie miał haka z żadnej strony) - szukamy (ja
    sam i 2 panny) kogoś kto nas szarpnie od tyłu ... 5 aut
    odmawiają - RSA , KNT, EL, WE, WPR ... bluzgając, że jestem
    pojebany ... ehhh ... ;/.

    Sytuacja 3: Nie lubię blach SK (hanysy czy jakoś tak) ... golf,
    muza umca umca w furce ... dwa chłopki roztropki ... mówią, że
    ok, idą na zakupy, ale jak nikogo nie znajdziemy, to podejdą ...
    w międzyczasie: kupują linkę i żarcie ... i nie łapani ponownie
    podjeżdżają - jedno szarpnięcie ... i jestem na jezdni ...

    Niedawno bym stwierdził, że tylko ja i kenickie, czy inni tacy
    są poje*ani na tyle, by widząc kogoś na środku jezdni parkują w
    krzakach by pomóc kierowcy zepchać spsute toczydło ... okazuje
    się, że o 22 można liczyć na ludzki odruch.

    UWAZGA: PRZYPOMINAM: W WARSZAWCE ... szkoda, że hanys a nie
    żaden *buc* z podkarpacia ;/

    To tak dla pokrzepienia serc ;)
    6008

  • 2. Data: 2010-02-12 02:17:10
    Temat: Re: CHAMSTWO KIEROWCÓW !!!
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

> [...]
    >
    > Zjeżdżam w dół jezdnią 2 pasową na której niestety w warunkach zimowych
    > nie zmieści się jedno auto. WG "góralskich" zasad jadący w dół ma zawsze

    Hmm, nie wiem, gdzies Ty tych górali widział, ale wg góralskich zasad
    zjeżdża na bok ten jadący w dół, bo bez problemu potem ruszy dalej. A jak ma
    trudniejszą sytuację hamulcowa, to powinien zwolnić, bo chwilę dalej po
    prostu nie wyhamuje.

    --
    Yogi(n) (góral)

  • 3. Data: 2010-02-12 07:50:27
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 12 Feb 2010 01:11:29 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Nie istnieje ... tak se dziś pomyślałem ...

    Istnieje istnieje. Ostatnio jeśli pokonuję na rowerze więcej niż 5 km to
    ZAWSZE mam sytuację w stylu wyprzedzenie przed przejazdem kolejowym (za
    tabliczką z jedną kreską) po czym zmuszenie mnie do hamowania,
    zajechanie drogi, wymuszenie pierwszeństwa. To akurat zestaw z wczoraj,
    zrobiłem po drogach publicznych 20 km. Sporo po niezbyt ruchliwych.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 4. Data: 2010-02-12 07:52:32
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 12 Feb 2010 01:11:29 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > WG "góralskich" zasad
    > jadący w dół ma zawsze pierwszeństwo (ma trudniejszą sytuację
    > hamulcową)

    IMO jest dokładnie odwrotnie - zatrzymuje się włąśnie ten co zjeżdża.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 5. Data: 2010-02-12 07:58:10
    Od: yaro <y...@y...pl>

> [...]
    > zjeżdża na bok ten jadący w dół, bo bez problemu potem ruszy dalej. A
    > jak ma trudniejszą sytuację hamulcowa, to powinien zwolnić, bo chwilę

    Dokladnie jest tak jak napisales,
    a koledze Rafalowi kierunki sie pomerdały :)
    chyba powinien przeprosic tego KRAWATA ;)

    --yaro

  • 6. Data: 2010-02-12 07:58:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    MadMan wrote:

    > Istnieje istnieje. Ostatnio jeśli pokonuję na rowerze więcej niż 5 km

    Co już samo w sobie świadczy w pewien określony sposób o Tobie...

    > ZAWSZE mam sytuację w stylu wyprzedzenie przed przejazdem kolejowym (za
    > tabliczką z jedną kreską) po czym zmuszenie mnie do hamowania,

    Nie rozumiem. Nie zatrzymujesz się przed przejazdem?

    > zajechanie drogi,

    Rowerowi? ROTFL.

    > wymuszenie pierwszeństwa.

    A kto się chce ciągnąć za jadącym po lodzie rowerem z prędkością typu 15
    km/h?

    > To akurat zestaw z wczoraj,
    > zrobiłem po drogach publicznych 20 km. Sporo po niezbyt ruchliwych.

    Używaj środków lokomocji przystosowanych do warunków to nie będziesz miał
    problemów.

    --
    cokolwiek

  • 7. Data: 2010-02-12 08:00:19
    Od: to <t...@a...xyz>

    Rafał \"SP\" Gil wrote:

    > Zjeżdżam w dół jezdnią 2 pasową na której niestety w warunkach zimowych
    > nie zmieści się jedno auto. WG "góralskich" zasad jadący w dół ma zawsze
    > pierwszeństwo (ma trudniejszą sytuację hamulcową) ...

    Raczej dokładnie na odwrót... jak masz "trudną sytuacją hamulcową" to
    jedziesz za szybko.

    --
    cokolwiek

  • 8. Data: 2010-02-12 08:06:28
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 12 Feb 2010 07:58:25 +0100, to napisał(a):

    > Nie rozumiem. Nie zatrzymujesz się przed przejazdem?

    Nie, upewniam się czy mogę przejechać i jadę.

    > Rowerowi? ROTFL.

    Bo?

    > A kto się chce ciągnąć za jadącym po lodzie rowerem z prędkością typu 15
    > km/h?

    Wymuszenie przez samochód który wjeżdża z podporządkowanej.
    Nie jeżdżę 15 km/h, chyba że po kopnym śniegu w lesie.

    Tak też przecież robię.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 9. Data: 2010-02-12 08:55:09
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@o...pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > IMO jest dokładnie odwrotnie - zatrzymuje się włąśnie ten co zjeżdża.

    No oczywiście!

    --
    Yogi(n)

  • 10. Data: 2010-02-12 09:07:28
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    > WG "góralskich" zasad jadący w dół ma zawsze
    > pierwszeństwo (ma trudniejszą sytuację hamulcową)

    Chyba rzadko w górach bywasz...