eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBagażnik dachowy a aerodynamikaRe: Bagażnik dachowy a aerodynamika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!fee
    der.eternal-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Kaczin <j...@p...interia.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bagażnik dachowy a aerodynamika
    Date: Thu, 15 Sep 2016 17:00:42 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 38
    Message-ID: <nred2l$km8$1@dont-email.me>
    References: <9...@g...com>
    <c...@g...com>
    <nre8rs$5l5$1@dont-email.me>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 15 Sep 2016 15:00:37 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="daac89881b56ebf234fa20ffdce2cfdc";
    logging-data="21192";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19XSbx22dkzexiG3oIuCRCu"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.2.0
    In-Reply-To: <nre8rs$5l5$1@dont-email.me>
    Cancel-Lock: sha1:MNbNaHANU+Iss7X7+kX+ozOW1XU=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588595
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 15.09.2016 o 15:48, quent pisze:
    > On 15.09.2016 15:33, s...@g...com wrote:
    >> W dniu czwartek, 15 września 2016 14:43:28 UTC+2 użytkownik
    >> q...@g...com napisał:
    >>> Nie wydaje się Wam dziwne, że bagażniki dachowe montowane są
    >>> odwrotnie niż powinny?
    >>> Kształt/profil aerodynamiczny wskazywałby na konieczność montowania
    >>> ostrym do tyłu a nie do przodu - vide choćby kształt kropli wody :-)
    >>
    >> Ten kształt kropli wody to jedno z kłamstw które się serwuje dzieciom
    >> w szkole.
    >>
    >> W zalezności od tego w stosunku do czego się rozpatruje opór
    >> aerodynamiczny optymalny kształt będzie inny.
    >>
    >> Najbardziej optymalny pod względem objętośći to rura, z zaokrąglonymi
    >> końcami.
    >>
    >> Patrz - korpus jumbojet-a.
    >>
    >> W praktyce niewielka różnica czy początek ostry czy okrągły.
    >> Ważne aby cienkie było raczej z przpdu bo wtedy zachowuje się
    >> stabilniej na wietrze.
    >
    > O samolot - dobrzy przykład!
    > Przekrój skrzydła samolotu jest niemal identyczny z wzorcem kształtu
    > aerodynamicznego - tępe do przodu ostre do tyłu.
    >
    >

    "wzorcem kształtu aerodynamicznego" o czym ty bredzisz?
    Skrzydło samolotu ma za zadanie unieść go w powietrze.
    Naprawdę byś chciał, żeby zrobił to twój bagażnik?



    --
    Kaczin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: